Wat wij missen uit NL !

Same shit different day buddy.

Maargoed, mis wel al die dronken gesprekken met jou en JPC elke nacht moet ik zeggen :grijns:

Take care buddy.
FD
 
Mmmmm..... EK/WK kijken in de tuin met een stel vrienden met paar kratten bier.. Die mis ik misschien ook wel...

Verder..... ?
 
Last edited:
Mmmmm..... EK/WK kijken in de tuin met een stel vrienden met paar kratten bier.. Die mis ik misschien ook wel...

Verder..... ?

Kom op niet zo zeuren...................

Je hebt het gewoon onwijs goed in dit minilandje....... soms wat hypocriete bestuurders, maar als je een keer in de shit komt (medisch, ontslag etc) dan kom je hier niet in de goot terecht.
 
Kom eerst maar eens een keer op de jaarlijkse BBQ...............

Poll:

FD in 2008 wel/niet op de Airwork BBQ.....

Hehhehe

Houdoe
 
Dat zou toch wel een keertje leuk zijn. Kun jij 'm niet even halen tegen die tijd Stevo?
 
Ik mis die veel te kleine parkeerplaatsen in NL, waar je als je eenmaal geparkeerd staat de auto niet meer uit kunt.
Toch zeker omdat je je radio + camera + gps + telefoon + laptop + ipod en die 7 euro aan kleingeld mee moet pakken, want anders wordt dat voor je gedaan!

Oh ja, natuurlijk mis ik die veel te kleine kassa's bij die eveneens veel te kleine supermarkt waar dat kassa-miepke je boodschappen maar door blijft schuiven om vervolgens gelijk aan de volgende klant te beginnen en en doodleuk die plank "omgooit" en "en passant" driekwart van jouw boodschappen fijnduwt! Bedankt wijfie...

Een winkelwagentje waar je een euro in moet keilen om er mee te mogen rijden is een gevoelig onderwerp in huize T&G, want we pinken zo af en toe een traantje weg daarover.

Verkeerslichten die zowat BOVEN de auto hangen is ook een groot gemis. De rekening van de gyropractiker dan weer niet.

8 Miljoen opgeschoten pubers "5 dik" op de fiets op weg van en naar school 2 maal daags wordt ook erg gemist.

En voorlopig als laatste, maar zeer zeker daardoor niet minder:
De burocratie van de NL overheid en de dienstensector in NL
Ik ben 99.9 % van de tijd de rustheid zelve, maar als ik met de NL overheid of dienstensector te maken heb krijg ik opeens de neiging om rare spreuken met een bot botermesje in mijn rug te snijden of heb ik visioenen van zo'n champignon wolk boven de desbetreffende instantie.
T&G loopt niet zo graag van het kastje naar de muur zonder antwoord en dat keer heel veel!!!!!!!!!!!!!!!!!!
 
Even topic kapen, zit niet in de states, maar het zonnige zuiden ;)
-Normaal bier ipv de lokale rotzooi hier
-Aan de normale kant van de weg rijden
-Alles op een redelijke afstand
-Fatsoenlijk brood
-Fatsoenlijke invoegstroken
-Groen gras in de zomer
 
Drop, hagelslag, echte stroop. De eerste twee gaan nog wel eens mee vanuit Belgie, die laatste is onmogelijk mee te nemem in die kartonnen potjes.
Witlof: $5.- per pond als je het kunt vinden. Dure salade dus.
Nederlandse Chinees / Indonesisch.
Goede patat, kroketten, frikandellen. Echte gele mayonaise (dus niet die 'light" troep die Maccie D geeft).

Abaco: Costco verkoopt Nederlandse Goudse kaas (Frico geloof ik) voor weinig geld.
 
Nou, Fokkerkoning, neem maar eens wat Shoarma in DAM, TLV, DMM, BAH, DXB of waar dan ook in het Midden-Oosten, en dat is toch echt stukken beter dan die bagger van ons.
 
Dat bedoel ik! Heerlijk dat mensen shoarma tegenwoordig al als iets nederlands zien, op dat gebied is de integratie dus wel gelukt!
 
Shoarma, een authentiek hollands product!

Kan het niet in Noord Amerika krijgen, en vlieg niet meer naar de bestemmingen waar je het wel kunt krijgen. Dus ...
En de vraag was trouwens wat ik mis uit Nederland en niet wat authentiek hollands product ik mis.;)
 
Back
Top