Waarom verdienen piloten zoveel geld?

Weet niet wat ik met al dat geld moet doen.






























Ok, terug naar bed, mooi man, vliegen! Geen Cage of Barge Inn vanavond. En dan durft er iemand te schrijven "als je maar lol hebt." 19 of 77 heeft helaas alweer gelijk.
 
Sjezus fl100, dat klinkt als downtown Narita, wat een heerlijke tenten zeg, vooral de cage was mn favoriet, om daarna uiteraard even af te toppen in de legendarische truck!
 
Duidelijk topic over erkenning willen hebben voor je standpunten..

Ja, we willen graag gelijk hebben, krijgen is een ander verhaal

RTO heeft en krijgt van mij helemaal gelijk

Jaloezie vergiftigt...

Groet
 
Duidelijk topic over erkenning willen hebben voor je standpunten..

Ja, we willen graag gelijk hebben, krijgen is een ander verhaal

RTO heeft en krijgt van mij helemaal gelijk

Jaloezie vergiftigt...

Groet

Hits the nail on the head:biertje:
 
Verdien ik veel? Mwah, mij hoor je niet klagen. Is mijn salaris terecht? Jazeker! En waarschijnlijk verdient 75% van de mensen hier op Airwork meer dan ik. Ik kan er comfortabel van leven, heb een leuk leven, dus mij hoor je niet klagen.

Als mensen ook een goed salaris willen verdienen, moeten ze daarvoor een vak leren. Dat kan natuurlijk piloot zijn, maar in iedere sector is geld te verdienen. En nog meer dan dat ik verdien.

Wil je trouwens echt geld verdienen, dan zijn dit misschien nog leuke vacatures:

ERICSSON SWITCH TECHNICIAN - BAGHDAD, IRAQ : Baghdad (Bagdad)

AE-, Job Title: Ericsson Cellular Switch Technician Location: Baghdad, IRAQ Reporting to: Position reports to Iraq Operations Manager Pay Rate: UP TO $18,000.00 TO $19,000.00 PER MONTH

Denk dat iedereen met een technische opleiding wordt aangenomen.

Sjezus fl100, dat klinkt als downtown Narita, wat een heerlijke tenten zeg, vooral de cage was mn favoriet, om daarna uiteraard even af te toppen in de legendarische truck!

De Trailer Bar is dicht!!! :traantjes:traantjes:traantjes
 
Makes me curious being ex DBR-ops. What did you fly there. 75 or 320?
Thanks, :biertje:

That would be both!

Joined before there was an AOC or aircraft in 1999. Started April 01 2000.

One of the first two Captains to be trained on the A320 - helped set up the operation.

Still the best job I've ever had.:biertje:
 
hier een 747 captain....

voor dat bedrag kom ik echt niet uit bed, en worden de schoenen al helemaal niet gepoetst.

effe serieus,

je zou eens moeten weten wanneer de meesten hier eigenlijk leuk kunnen leven van hun salaris. ie geen opleidingsschuld, alleen hyptheek, afbetaalde auto, geen creditcard schuld etc.

voor de rst, blijf idd bij telekids online want hier heb je nog geen kaas van gegeten
 
Dit zijn niets meer dat uitingen van frustraties gevoed door een diepzittende jaloezie, bijna tot op het beledigende af. Niets meer niets minder.

Oke RTO (en andere die dit beweren), nu verder alstublieft.
Waar moet ik nu jaloers of gefrustreerd over zijn???????????

In uw ogen ben ik bijna tot op het beledigende af, maar voor mij bent u gewoon diep onbeschoft.
 
That would be both!

Joined before there was an AOC or aircraft in 1999. Started April 01 2000.

One of the first two Captains to be trained on the A320 - helped set up the operation.

Still the best job I've ever had.:biertje:

Thanks. Wish I could have had more time there before, well you know. Maybe I did a jumpseat with you but I bet you weren't known in our system under '19 of 77'. :biertje:

Now back to topic...
 
of zoals bij een vorige werkgever als de loonstrookjes in je postvak lagen
"aaahh de maandelijkse belediging is geariveerd"
 
Even een vraagje tussendoor:

Klopt het dat een deel van de vliegers (bijv. hier in Ned.) er ook nog wat naast doet, zoals een bedrijf(je) runnen? Ik heb dat weleens opgevangen hier, maar wat is er van waar? Valt het wel te combineren?
 
Ja dat klopt. Je moet toch wat met je leven. Bij Ryanair zijn we bijvoorbeeld 190 dagen per jaar vrij. Dat is dus meer dan de helft. Anders verveel je je dood.
 
Back
Top