waar werk in amerika

go high or die

New member
goede avond,


kan iemand mij op weg helpen met het vinden van een vliegende baan in de states? heb het niet gelijk over grote bakken (mag altijd).
zie het meer als een groot avontuur met net geld genoeg om te overleven.. haha
en veel ervaring op te doen.

hoor het graag van jullie,

thanks
 
UPS, FedEx en Continental nemen aan.

sarcastiche modes: off.

anyway... werk zat.. maar zonder dollen, hoe dacht je aan een GC te komen?
 
go high or die said:
ook low timers?

Continental, FedEX en UPS :

180 uur van THE KLS, Netherlands Europe, of
bridge course doen als je niet van de KLS komt. 80 uur in een level D sim. 12.000 Dollar. Rest van de new hires hebben zo'n 5/6000 Total waarvan het grootste deel PIC 121 in C/ERJ's is.


----

edit: genoeg flauw gedaan. Werk zat voor lowtimers in de entry level jobs (flight instructing, fo freight jobs etc etc)... Maar ehhhh green card.. tenzij je wilt trouwen hier is het een helluva job om 'r een te krijgen. Zin om 5/6 jaar met de INS te vechten? well then come over to the land of the free, home of the brave....
 
Nee, moet ff naar walmart rennen om bootschappen te doen voordat mn baas boos word :)... Maar als jij wat specifiekere vragen stelt kom ik er op terug. Doe een search hier op het forum. De vragen die jij hebt zijn meerdere malen gesteld.

succes!
 
specifieker:

bv hoor vaak mooie verhalen over vrachtvluchten in single pilot a/c etc etc. probleem kan zo weinig zeg gerust niets over vinden op internet. bij wat voor soort maatschappijen ik hier voor moet zijn, wat hun eisen zijn, waar ze zitten etc etc.
 
Samenvatting van de posts van FD:
Een baan vinden is geen probleem, een greencard echter wel ;)
oftewel, kijk eerst hoe je daaraan komt, voordat je naar banen gaat zoeken, en arbeidsvoorwaarden etc., die er zat zijn.
 
cheuk said:
Samenvatting van de posts van FD:
Een baan vinden is geen probleem, een greencard echter wel ;)
oftewel, kijk eerst hoe je daaraan komt, voordat je naar banen gaat zoeken, en arbeidsvoorwaarden etc., die er zat zijn.

Mee eens,

Zelfde zou zijn als ik aan "Airwork Collega's" vraagt. Wat is de beste en mooiste ferrari, want ik wil er graag eentje. Heb alleen geen geld. (En stelen is ook geen optie).

Don't mean to bust your balls, but do some research before asking questions that don't apply to you. No hard feelings. Succ7!
 
go high (better then die) -

Vracht 135 heb je 1200 TT voor nodig. voor die tijd dus als instructeur werken (werk zat) of traffic watch.

Maar (met alle respect -- daar kwam mn sarcasme ook vandaan en die van Fligh High en cheuk) en zou me eerst maar eens druk maken om een groene kaart...... Je wilt niet weten waar je aan begint. Is er een reden dat je weg uit europa wilt? makkelijker is om je JAA shit te halen, 30K voor een 73 type te dokken en voor FR te gaan vliegen.

Mocht je graag naar de VS willen ben ik de laatste die je tegen zal houden, zodra je hier bent ben je meer dan welkom als het aan 99,9 procent van de Amerikanen ligt.. Echter die 1% werk bij de INS, en daar zul je je groene kaart moeten ophalen... Zou me eerst volledig daar op storten. Of kom hier naartoe en vind een sponsor voor een tijdelijke werkvergunning (H1) om vervolgens green card aan te vragen. Maargoed, ook daar is hier aardig wat over geschreven.

Het enige wat ik te zeggen heb...
Aanhouder wint buddy!

Voor de rest, als is het niet echt relevant op het moment. Maar heb je rond de 1000TT waarvan 100 ME (lijkt veel maar heb je voordat je het doorhebt) kun je, als je last hebt van het "sjijnie jet sindroom" zo bij de meeste regionals CRJ/ERJ vliegen (mits ze je aannemen). Betalen je vanaf dag 1, bonus na training en vanaf je 2e jaar vang je genoeg om rond te komen. Upgrade times ronde de 3 jaar bij de meeste regionals... Daarna nummertje trekken en wachten op een LCC / FedEX etc

Ben je vrijgezel? kom naar de VS voor 3 maanden toe, en trouw met een Amerikaanse. there is your green card.

FD
 
Last edited:
Je kan proberen bij een school een J-1 visum te krijgen.
Kan eigenlijk niet omdat je al te veel uren hebt (denk ik).
Maar sommige scholen tillen daar niet zo zwaar aan, vooral als je nog geld uit komt geven.
Op een J-1 visum kan je werken als instructeur, weinig verdienen en veel vliegen.
>1000 uur/jaar als je hard aanpakt.
Heb je 1.5 jaar de tijd om aan FD zijn ideetje te denken.:kiss:
 
Nog een ideetje, in New Jersey is het Homo huwelijk nu toegestaan.
Niet dat ik je ergens van verdenk, maar je kan altijd zeggen dat je niet praktiserend GAY bent.....:haha: :haha: :haha:
 
Ja ach als tegenwicht voor de suggestie van FD.
Gaat natuurlijk niet altijd goed zo'n "green card huwelijk".
Ken er persoonlijk eentje waar dat misging.
Na een jaartje wilde zijn vrouwtje een nieuwe auto van $30k.
Kon hij niet betalen> vrouwtje weg en green card weg.
Je moet namelijk wel 3 jaar getrouwd blijven.
misschien is een gozer dan wel makkelijker...........
 
Of gewoon een "normaal" wijfie uitzoeken. Eerst even naar Maarssen sturen voor de psycho grading:grijns:
 
Back
Top