Vragen over start KLC fokker 50

Het is even rustiger deze aankomende maanden maar vanaf einde 3e kwartaal gaat het weer aantrekken.
Veel doorstroom naar de E190 en 73.

:nicethread:
 
En er komen in Q4 5 Fokker 70's en 2 Embraer's bij. Gaan 2 Fokker 50's en 2 Fokker 100's weg ( als het goed is). Is dus een toename van 3 kisten. (die drylease F100 niet meegenomen). Dus opgeleid wordt er zeker!
 
Tussen opleiden en nieuwe opleidingen zit ook een groot verschil trouwens....

Ik denk ook idd dat de grote aanname golf van de afgelopen 2 a 3 jaar voorbij is voorlopig....


Maar ja dat kan ook morgen weer veranderen.

Dl
 
Ik denk ook idd dat de grote aanname golf van de afgelopen 2 a 3 jaar voorbij is voorlopig....
Maar ja dat kan ook morgen weer veranderen.
Dl
Wel weer een hoop bazen 747 in de vacatures... pensioengolfje?

Wachtwoord weer gevonden?
 
Las eergisteren dat het aantal aannames voor het einde van het jaar naar beneden is bij gesteld met 40. Hoeveel er nu aangenomen wordt weet ik niet.
PS. Probeerde het artikel waar ik dit gelezen heb terug te vinden, is zo snel niet gelukt. Volgt nog....
 
Las eergisteren dat het aantal aannames voor het einde van het jaar naar beneden is bij gesteld met 40. Hoeveel er nu aangenomen wordt weet ik niet.
PS. Probeerde het artikel waar ik dit gelezen heb terug te vinden, is zo snel niet gelukt. Volgt nog....

Het aantal opleidingen op de F50 is weer opgevoerd naar het maximum tot februari. Er is geen pijl op te trekken het zou namelijk niet zo druk worden!! Toch weer goed nieuws.
 
hoorde dat er 6 fokkers 50 al waren verkocht.....
2 73-s worden voorlopig nog niet uitgefaseerd om de uitval van de 70/100 op te vangen
 
:blabla::biertje:


Nee serieus...alles avonden waar ik tot nu toe ben geweest was het gezellig.
Maar om nou te zeggen dat ik dingen hoor die ik belangrijk vind.....nee.

Presentaties over stoelkilometers en een mooi verhaal dat hangaar 73 opstartproblemen heeft etc etc...

Oh ja....en vergeet het SMS stemmen niet he?

Godver of ik naar call TV zit te kijken.

En als er al een keer een serieus goede en scherpe vraag wordt gesteld....is het antwoord OF beursgevoelig en mag dus niet gegeven worden of er wordt nog onderhandeld met het VNV en dus doen beide partijen geen uitspraken.

:naund:
 
Hey SG, je hebt PM, groet.

Je moet maar zo denken dat 2500 netto nog altijd boven modaal is. Na ongeveer 1 jaar op de 50 kan je naar links (en niet na tig jaar Observer!). Waarschijnlijk zit je dan na 1,5 jaar op functiepay 750 (incl 200 voor capt). Dat is een sprong van 1250 bruto per maand in 1,5 jaar. Als je binding voorbij is kom je in aanmerking voor capt 70/100.
Daarnaast heb je je vakantiegeld nog en je bonus van nog een maand. Pensioen is ook goed geregeld en je kan ipb-en.
Bestemmingen op de 50 niet zo veel, maar de steden zijn wel leuk! Voor alle negatievelingen (observer), blijf maar lekker vliegen waar je nu zit, je hoeft niet naar KLM te komen en voor jullie zijn er genoeg anderen die wel graag willen!

Groetjes Supergrover...
 
Back
Top