Toch maar even voor algemeen gebruik gepost:
De MCP, MCR en MCS zijn in eigendom en kunnen er op elk gewenst moment uit.
De rest van de leasetermijnen heb ik dikgedrukt.
Voor de MCY is er nog de mogelijkheid tussentijds op te zeggen is mij verteld. De MPS heeft het langste overeenkomst
Direct op te zeggen/uit te faseren: 3 stuks
2015:2 stuks
2016 (+begin (januari) 2017): 6 stuks
2018: 2 stuks, waarvan 1 er eerder opzegbaar is.
747-400F:
PH-CKA,6345,"Koninklijke Luchtvaart Maatschappij N.V.","Boeing 747-406F", 2015-04-15
PH-CKB,6363,"Koninklijke Luchtvaart Maatschappij N.V.","Boeing 747-406F", 2015-04-15
PH-CKC,6510,"Koninklijke Luchtvaart Maatschappij N.V.","Boeing 747-406F",2016-02-02
PH-CKD,7310,"Martinair Holland N.V.","Boeing 747-406F", 2017-01-31
MD11-F:
PH-MCP,4954,"Martinair Holland N.V.","MDC MD-11F"
PH-MCR,4982,"Martinair Holland N.V.","MDC MD-11F"
PH-MCS,4983,"Martinair Holland N.V.","MDC MD-11F"
PH-MCU,5278,"Martinair Holland N.V.","MDC MD-11F",2016-06-23
PH-MCW,5645,"Martinair Holland N.V.","Boeing MD-11F",2016-06-23
PH-MCY,6623,"Martinair Holland N.V.","MDC MD-11F",2018-01-03
747-400BCF:
PH-MPP,8147,"Martinair Holland N.V.","Boeing 747-412SF",2016-11-22
PH-MPQ,8148,"Martinair Holland N.V.","Boeing 747-412SF",2017-02-17
PH-MPS,7199,"Martinair Holland N.V.","Boeing 747-412SF",2018-02-28
Ik vrees mede gezien bovenstaande data dat per 1-1-17 de stekker er definitief uit gaat.