Sorry GBoF, maar die begrijp ik niet."De Turken en Fransen denken hier net zo over" en vervolgens refereer je aan een alinea waarin wordt geconcludeerd dat de landen zichzelf zo onfeilbaar vinden dat het aan hun producten (in dit geval vliegtuigen) niet kan liggen.
Volgens mij is AF een zeer respectabele vliegmaatschappij en roepen de Fransen niet dat het bij voorbaat aan hun vliegers ligt in geval van een ongeluk. De Turken produceren al helemaal geen vliegtuigen en voor zover ik me kan herinneren droegen ze de piloten op handen na het Schipholongeluk.
Ik zal wel kort door de bocht gaan, maar hecht niet zo heel veel waarde aan die statistieken (hoeft ook niet, want ik heb geen enkele invloed, dus niet belangrijk). Als je een pechjaar hebt en er gebeurt wat kukel je van 100% safe naar minus nog wat. Het is maar vanuit welk standpunt je ze bekijkt.
Volgens mij is AF een zeer respectabele vliegmaatschappij en roepen de Fransen niet dat het bij voorbaat aan hun vliegers ligt in geval van een ongeluk. De Turken produceren al helemaal geen vliegtuigen en voor zover ik me kan herinneren droegen ze de piloten op handen na het Schipholongeluk.
Ik zal wel kort door de bocht gaan, maar hecht niet zo heel veel waarde aan die statistieken (hoeft ook niet, want ik heb geen enkele invloed, dus niet belangrijk). Als je een pechjaar hebt en er gebeurt wat kukel je van 100% safe naar minus nog wat. Het is maar vanuit welk standpunt je ze bekijkt.