Vakantie!

J

Julien

Guest
Ola,

De zomer is alweer begonnen en dit betekent dat de meeste vliegers hun vrije dagen al ver van tevoren hebben opgegeven om lekker vakantie te vieren!

Deel hier je vakantieplannen voor deze zomer en misschien zijn er nog airworkers die ook in de buurt zijn of nog wat tips hebben voor een leuke bestemming!

Okee, laat ik het spits dan maar afbijten. Vrijdag hebben de kids vakantie en ik heb morgen (dinsdag) en woensdag nog een aantal sectoren voor de boeg. Zaterdagochtend vertrekken we met de caravan richting de Adriatische kust bij Italië voor ruim 4 weken.


Nog meer airworkers met leuke vakantieplannen, laat je dan horen ;)
 
Over een paar weken ... naar het land van de verliezende EK-finalisten! :naund:
Lekker met m'n jongens een echte mannenvakantie vieren ;)
 
Mijn favorieten zijn One&Only Le Saint Gerand in Mauritius en One&Only Kanuhura in de Maldives. De laatste is geloof ik net verkocht en ik hoop maar dat de kwaliteit hetzelfde blijft, want het is verreweg mijn favoriete hotel. Zo'n plaats waar je blijft terugkeren. Beide erg kindvriendelijk.

http://www.oneandonlyresorts.com
 
Volgens mij gaan de kinderen gratis mee. En je krijgt een eigen nanny voor je hele vakantie. Ideaal.
 
Ik ben nooit thuis, haat vliegvelden en de passagiers!
Ben blij eindelijk eens thuis aan het zwembad te liggen en nederlandse kost kan koken!:cool:
 
Ik vrees ook dat ik achter mijn kinderen aan moet hollen en ze manieren bij moet brengen. Ik vertrek over een paar uurtjes met de auto met toute la famille naar het zuiden van Italië met de caravan. Ik hoop dat het verkeer een beetje meezit, daarom rijden we ook 's nachts. Je wilt niet weten hoe chaotisch de wegen zijn op ''le vendredi rouge'' (dat is vandaag dus).

Voor alle vakantiegangers, fijne vakantie toegewenst :)

En voor alle andere, happy landings :)
 
Every day is a holiday

Every day is a holiday

I've been enjoying a 3 year paid holiday ;) (that's over for now).

For something really unique:-

http://www.leopardsafaris.com

Spent two days with them in Uda Walawe National Park and am going to Yala in August for two days.

Wild elephants at less than 10m is an unforgettable experience - I'll post some video once I get it organised.
 
Augustus lekker 2 week Oostenrijk (klimmen, mountainbiken).
December/Januari: skieen

en tussendoor nog ergens 4 dagen kitesurfen op de canarische weilanden.

Verre trips komen volgend jaar wel weer :D

Wens iedereen een super mooie vakantie toe!!!
 
In september op vakantie met z'n 8'ten.

Eerst LAS, door naar SFO dan met auto en busje via Yosemite park in 2 dagen terug naar LAS.
Dan met 6 Harleys en volgauto (je moet toch je spullen kwijt) 1300mijl in 8dagen een beetje aantuffen. Via Hooverdam, Sedona, Grand Canyon, Monument Valley, Painted Desert, Lake Powel, Brice Canyon etc.
Reden, nu eens vanaf de grond zien wat we meerdere keren van boven hebben bekeken. Handig hoor die lage Dollar.

En ook ik wens iedereen hier op het PBB een super mooie vakantie toe.
 
Kijk maar uit op de wegen in Californie, ajb! Het heeft mij vorig jaar bijna mn leven gekost... (niet mijn fout)

Verder, ik mag niet klagen waar ik ben geweest... Zuid Afrika, Bermuda, Dubai, Barbados, Malaga, over 4 weken naar Italië...

Genoeg geze*k in mn medische leven, dus af en toe een paar daagjes weg, (allemaal korter dan een week, behalve ZA) mocht ik wel?!

Iedereen, have a nice and safe summer!
 
Back
Top