Vakantie!

In september op vakantie met z'n 8'ten.

Eerst LAS, door naar SFO dan met auto en busje via Yosemite park in 2 dagen terug naar LAS.
Dan met 6 Harleys en volgauto (je moet toch je spullen kwijt) 1300mijl in 8dagen een beetje aantuffen. Via Hooverdam, Sedona, Grand Canyon, Monument Valley, Painted Desert, Lake Powel, Brice Canyon etc.
Reden, nu eens vanaf de grond zien wat we meerdere keren van boven hebben bekeken. Handig hoor die lage Dollar.

En ook ik wens iedereen hier op het PBB een super mooie vakantie toe.

Ah, zo'n reis langs die plaatsen heb ik ook gemaakt. Mooiste reis die ik heb gemaakt tot nu toe. :yeehaa: Ook nog een vlucht boven de Grand Canyons?
 
Eerst de hordes PaysBasnezen doorstaan in LUX deze zomer.

Volgende week als opwarmertje een goede week vrij, maar die heeft mevr Kebab al ingedeeld schat ik. (Lees: kluswerk)

Na de vakantieperiode op zoek naar Kanaries. Twee weken Lanzarote dit jaar met de kids. Heerlijk weer, nooit echt te warm, kids kunnen het eiland niet af, kan ze niet echt kwijtraken dus. Bevolking vriendelijk en veel voorzieningen voor kids. Fuerteventura was ook al goed bevallen. Als ze daar ooit een nieuwe airline beginnen.....
 
Dan gaat Surferboy wel op de Toren zitten daar.:kerst::radar:
 
Ah, zo'n reis langs die plaatsen heb ik ook gemaakt. Mooiste reis die ik heb gemaakt tot nu toe. :yeehaa: Ook nog een vlucht boven de Grand Canyons?

Eh, niet deze keer. In het verleden 2001 met een PA-28 langs de Grand Canyon gevlogen en in 1997 met een Seneca er overheen op 14000ft omdat we geen VFR corridor kaart hadden. :)
 
werken, leren, vliegen, kroeg in, nachtje logeren bij oma!:D
hm, eigenlijk lijkt vakantie verdacht veel op de rest van t jaar!
 
Back
Top