Vacature Arke Fly

Owww gut, gut, meneej zit ook op een blowing hoor ! Ben al 2 weken terug in NL. Zondag over een week vlieg ik naar Lissabon. Mis jij die Oosternrijkers al :haha: ?
 
@Steef
wil niet moeilijk doen hoor maar zijn een aantal gasten die aangeven graag die formule eens te willen gebruiken om zo een beeld te krijgen wat de pro's en con's zijn voor selectie bij ArkeFly.
je geeft zelf aan dat de formule niet moeilijk is dus zou je 'm dan willen posten.
ik neem aan dat het geen geheim is anders had je dat direct op het forum kunnen posten en hadden we met z'n allen je niet het hemd van het lijf hoeven vragen

dus kom op met dat ding :)
 
Owww gut, gut, meneej zit ook op een blowing hoor ! Ben al 2 weken terug in NL. Zondag over een week vlieg ik naar Lissabon. Mis jij die Oosternrijkers al ?

tja... ik mis ze al wel :D Vond het wel lekker wonen daar!
Mis alleen het lawaai NIET dat we hadden tijdens het werk ;) Maar de dash blijft wel een leuke bak om te vliegen!

@ the rest

wat maakt die formule nu uit? op ppjn staat dat je ong 2400 netto pm hebt als beginnende co (leeftijds afhankelijk maar ga maar uit van een jaar of 25 en reken gewoon ff dat je bij dat loon geen/weinig ervaring hebt). Trek je conclusies hier uit. Ben je ouder verdien je iets meer.
Als Arke hun payschale bekend wou maken stond hij wel op de site bij carreers is het niet?
Als je bij hun zou willen gaan werken, of je weet het niet zeker, zo ik gewoon solliciteren. Tijdens een gesprek wordt je dan altijd veel meer duidelijk.
Of bel/mail ze gewoon als het loon het heikele punt is in je beslissing om er wel of niet te solliciteren.
 
wat maakt die formule nu uit? op ppjn staat dat je ong 2400 netto pm hebt als beginnende co (leeftijds afhankelijk maar ga maar uit van een jaar of 25 en reken gewoon ff dat je bij dat loon geen/weinig ervaring hebt). Trek je conclusies hier uit. Ben je ouder verdien je iets meer.
Als Arke hun payschale bekend wou maken stond hij wel op de site bij carreers is het niet?
Als je bij hun zou willen gaan werken, of je weet het niet zeker, zo ik gewoon solliciteren. Tijdens een gesprek wordt je dan altijd veel meer duidelijk.
Of bel/mail ze gewoon als het loon het heikele punt is in je beslissing om er wel of niet te solliciteren.

Wat maakt het nu uit om gewoon die magische formule hier te posten? Het is toch niet zo'n heel rare vraag? :passed:
 
Back
Top