Vacature Arke Fly

Formeel is die erkenning er nog niet, want dat moet statutair in een ledenvergadering worden besloten, en dat is nog niet gebeurd. Maar er is alle reden dat wel te doen als Arke Fly de VNV erkent als onderhandelingspartner. Dus als wat Steef zegt klopt, zal het wel op de agenda van de volgende vergadering staan, die normaal gesproken in het najaar plaatsvindt.
 
Even terug naar het originele onderwerp, sorry CAO dames en heren ;). Weet iemand, vliegend voor ArkeFly of de info op ppjn current is + niet onbelangrijk ook non typerated F/O's worden aangenomen (zit nu op een bus). Alle info welkom, ook interessant om te weten, de beste manier van solliciteren; post/email zie Nederland nu alleen vanuit de lucht wordt tijd om terug te gaan.

Alvast bedankt,

MichielSL
 
Haha MichielSL,

eerst weg bij AB (waarom eigenlijk, prima clubje toch?) en toen naar de Turken, ben je de schaapjes zat?
Solliciteren gewoon via post/email :D
 
Viper1983,

Bedankt voor dit collegiale antwoord. Ja Duitsland was goed en misschien wil ik ook weer terug en nee ben de schapen nog niet zat. Ik wil misschien gewoon terug naar Nederland en verken m'n mogelijkheden en zoals ik zie zijn deze niet al te best. Maar toch bedankt en vlieg ze hè.

PS. Ik woon nu op een zeilboot aan de Middelandse zee Lycische kust, vlieg 2 à 3 x op en neer naar de UK per week+ 4200 netto, dus..........
 
en zoals ik zie zijn deze niet al te best

hoezo?

Mja die stap naar de schaapjes is zo slecht dus nog niet :D
Hey solliciteren kan je altijd en overal. Als je wilt gewoon doen.
Niet geschoten is altijd mis!
 
Helemaal afhankelijk van leeftijd, jaren ervaring op type 73 (of gelijkwaardig) en groter.

Dat vind ik altijd k*t van nederlandse maatschappijen. Die belachelijke formules om je salaris te berekenen. Ik wil gewoon weten wat ik verdien. Geef me een tabel, geen formule met 25 componenten.
 
Hmmmmm,

Ik vind dat als iemand jaren ervaring meeneemt naar een club, diegene meer mag verdienen dan iemand die bij wijze ab initio begint.

En zo moeilijk is de formule niet (we hebben ooit allemaal moeten laten zien dat we een x-tal rekensommetjes in een bepaald tijdsbestek kunnen maken).

Groeten Steef
 
Kan die formule met ons delen dan? Dan kunnen we gaan rekenen en zien hoe dat voor ons uitvalt... Ik ben wel benieuwd ....
 
Dat vind ik altijd k*t van nederlandse maatschappijen. Die belachelijke formules om je salaris te berekenen. Ik wil gewoon weten wat ik verdien. Geef me een tabel, geen formule met 25 componenten.

I agree!

Hoe is dat eigenlijk, want tot nu toe heb ik het alleen bij nederlandse maatschappijen gezien. Hebben we echt alleen in NL van die belachelijke formules?
Leeftijd vind ik ook bullshit om mee te nemen in de berekening van het loon. Ervaring moet zeker mee worden genomen!
 
Bij HV inmiddels gewoon een simpele tabel, geen leeftijdstoeslag, wel ervaringstoeslag.
 
Leeftijd vind ik ook bullshit om mee te nemen in de berekening van het loon. Ervaring moet zeker mee worden genomen!


Bij ArkeFly nemen we ook nog eens dienstjaren mee in het salaris (stukje loyaliteit van de werknemer wordt daarmee ook beloond).

Als je echt interesse hebt in een baan bij TFL, dan vraag je PZ maar naar het stukje salarisberekening.

Groeten Steef
 
Bij ArkeFly nemen we ook nog eens dienstjaren mee in het salaris (stukje loyaliteit van de werknemer wordt daarmee ook beloond).

Dus ervaring en dienstjaren als extra component op het basis salaris ... Dat klinkt goed.

Als je echt interesse hebt in een baan bij TFL, dan vraag je PZ maar naar het stukje salarisberekening.

Mag ik hier uit opmaken dat het geheim is of misschien toch niet zo eenvoudig te berekenen?
 
:D :D :D

Je vraagt natuurlijk niet aan een Nederlander wat hij/zij verdiend, want daar rust nog steeds een taboe op !!!
 
het is iig minder als bij mijn vorige baas :rolleyes:

check ppjn en trek je conclusies, ze zitten er nooit zo veel naast denk ik.
En anders... als je er wilt werken... en je hebt vragen... bel PZ idd :D


@steef

I know... de dienstjaren worden meegenomen en dat is goed ook.
Het ging me alleen ff over het verschil met nl en de rest van de wereld.
 
Last edited:
PPJN:

'Salary based on a salary formula. Start depends on age, jet experience and years in the company.'
:snore:
 
Back
Top