United Stripes - 1 nov

Top !! :D
Enig nadeel, dinsdag zit ik weer in de RT lessen en 's middags vliegen dus deze editie laat ik nog even aan mij voorbij gaan.
Volgende editie ben ik zeker van de partij :yeehaa:

Ze schenken ook cola-light! :biertje:
 
Ze schenken ook cola-light! :biertje:

Helaas moet ik, ondanks de cola-optie, deze fuif aan mij voorbij laten gaan. De planning is dat ik om 9u LT een solo ga vliegen waarbij fatique geen prestatie-verbeterende factor is :p (Momenteel Human Performance aan het leren)
Volgende editie ;)
 
Was er zo'n magere opkomst Airworkers? Gisteren voor het eerst naar een United Stripes feest geweest, volgens bijna iedereen de minst leuke editie tot nu toe. Was een Bob dus ook lekker aan de Cola Light, toch een mooi avondje gehad. Als ik de volgende keer kan ben ik er zeker weer bij, weliswaar met oordoppen die ik gisteren vergeten was. Heb mijn uiterste best gedaan iedereen te verstaan, maar dat was met dit aantal dB's werkelijkwaar onmogelijk ;)
 
Ja, weer die muziek die keihard stond. Was in bij de zomer editie in Bloemendaal ook al zo. Heb nog steeds een piep in m'n oren omdat ik ook m'n doppen vergeten was.

Maar hoezo minst leuke editie? Die club Air is een stuk kleiner dan Escape en heeft een leukere ambiance. Verder werd er best leuk gedraaid...
 
Er werd zeker leuk gedraaid maar op een of andere manier leek de sfeer er niet super in te komen. Dit kan ook zijn doordat ik nuchter was natuurlijk..

Ik zeg niet dat het de minst leuke editie was aangezien dit de eerste was waar ik bij was maar van een hoop mensen gehoord dat ze leukere edities meegemaakt hadden!
 
Ik denk dat het kwam doordat je nuchter was ;)
En bij die andere edities was ik weer nuchterder dus het zal daar wel aan liggen ;)
 
Als er meer airworkers komen wordt het gewoon nog leuker. Ik heb me i.i.g. prima vermaakt! En dat alleen op cola en spa-rood :)
 
Ik denk dat het kwam doordat je nuchter was ;)
En bij die andere edities was ik weer nuchterder dus het zal daar wel aan liggen ;)

En ik kon jou ook al niet verstaan haha. Begrijp me niet verkeerd hoor, het was een prima feest ;)! Ben benieuwd naar de volgende keer!
 
Back
Top