TV-serie over vliegers-in-opleiding

Hoe kijk jij dat ?

Zie: "Video's" bovenin de site :D
Zijn allemaal korte fragmenten over de hele site verspreid.
Je zoekt je een ongeluk elke keer maar het is wel de moeite waard om even te kijken.
Vind Speed and Angels toch wel beter denk ik, als ik de voorstukken zo zie.
(Speed and Angels gaat ook over USN pilots in spé maar dan op de Tomcat, die er helaas niet meer is)
Zit trouwens ook een vlieger bij die tijdens de training vrijwillig gestopt is.
Ook apart om te horen.
 
Last edited:
Zie: "Video's" bovenin de site :D
Zijn allemaal korte fragmenten over de hele site verspreid.
Je zoekt je een ongeluk elke keer maar het is wel de moeite waard om even te kijken.
Vind Speed and Angels toch wel beter denk ik, als ik de voorstukken zo zie.
(Speed and Angels gaat ook over USAF pilots in spé maar dan op de Tomcat, die er helaas niet meer is)
Zit trouwens ook een vlieger bij die tijdens de training vrijwillig gestopt is.
Ook apart om te horen.

oke ik had ze al gevonden gedown:blabla:load

maar kwaliteit is niet zo mooi. 640 x 480
binnekort wordt hij weer uitgezonden in canadaa in HD.
Die moet ik hebben :D
 
Zie: "Video's" bovenin de site :D
Zijn allemaal korte fragmenten over de hele site verspreid.
Je zoekt je een ongeluk elke keer maar het is wel de moeite waard om even te kijken.
Vind Speed and Angels toch wel beter denk ik, als ik de voorstukken zo zie.
(Speed and Angels gaat ook over USAF pilots in spé maar dan op de Tomcat, die er helaas niet meer is)
Zit trouwens ook een vlieger bij die tijdens de training vrijwillig gestopt is.
Ook apart om te horen.

USN dus...
 
Erg leuk dat Airworker Dave door is naar de KMA. Dus Dave, als je dit leest, veel succes daar en op de EMVO! Houd vol.

Verder heb ik gemist wat er gebeurt is met een andere Airworker, namelijk Ruben. Heb niet iedere aflevering gezien. Kan iemand dat vertellen?


Hoi Diana!

Leuk berichtje, bedankt!
Vandaag was mijn laatste dag op de KMA en 3 augustus begin ik met de EMVO!! Tot die tijd word ik ergens in 't land gedetacheerd.. Waar, krijgen we nog te horen ;) Ik kan geen dag meer wachten om met de EMVO van start te gaan!:p We gaan d'r voor!!

PS. Ruben,, blijf knallen hé..

Grts,
Dave
 
Hoi Diana!

Leuk berichtje, bedankt!
Vandaag was mijn laatste dag op de KMA en 3 augustus begin ik met de EMVO!! Tot die tijd word ik ergens in 't land gedetacheerd.. Waar, krijgen we nog te horen ;) Ik kan geen dag meer wachten om met de EMVO van start te gaan!:p We gaan d'r voor!!

PS. Ruben,, blijf knallen hé..

Grts,
Dave


Ey dave,

Gaaf om eens van je te horen hier! Goed om te horen dat je de KMA afgerond hebt! Ik wil je vast veel succes wensen om de EMVO!
 
Hoi Diana!

Leuk berichtje, bedankt!
Vandaag was mijn laatste dag op de KMA en 3 augustus begin ik met de EMVO!! Tot die tijd word ik ergens in 't land gedetacheerd.. Waar, krijgen we nog te horen ;) Ik kan geen dag meer wachten om met de EMVO van start te gaan!:p We gaan d'r voor!!

PS. Ruben,, blijf knallen hé..

Grts,
Dave

Aye mate!
 
Hi all,

Heb onlangs geprobeerd om afleveringen van TGH terug te kijken, maar helaas zijn er over de jaren veel afleveringen verdwenen. Weet een van jullie misschien een site waar ik ze terug kan vinden, of de DVD nog te koop is?

Yvette.
 
Back
Top