TUI Jaarcijfers 2006

@airholland

Word wakker en kijk eens verder dan je neus lang is. Jij hebt nooit op de loonlijst gestaan voor HLN/HXL/TFL. Je begint een museum over een bedrijf die veel ellende heeft veroorzaakt....denk eens na!!!

Klopt ik heb ook niet op hun loonlijst gestaan maar dat heb ik ook niet gezegd, ik heb er wel indirect voor gewerkt.
Overigens krijg ik zeer veel positieve reacties van oud HLN`ers en ze staan ook achter mijn plannen
 
@ Airholland

Wat vind jij zeer veel? Ik ken zeer veel mensen die diep in de sh#t zijn gekomen door jouw zo erg gerespecteerde HLN.
Dit gaat nu een beetje off-topic, dus weer terug on topic.

19 0f 77 gaat vaak te ver, maar nu heeft hij het toch echt bij het rechte eind. Waarom is iedereen daar bezig om weg te komen? Ik heb nog nooit met iemand in cockpit gezeten die niet bezig was met solliciteren, daar moet toch een reden voor zijn?
 
Ben er heus wel van bewust dat er een hoop medewerkers in de shit zijn gekomen.
Maar waar mij het omgaat is dat alle medewerkers er voor elkaar waren en bleven vechten om hun airline in de lucht te houden en daar heb ik respect voor.
Zoiets zou je niet zien als bijvoorbeeld hv,mp of klm in zo`n situatie zou komen dat het personeel blijft vechten om hun airline te laten voortbestaan
 
Airholland, je hebt echt een verschrikkelijke stalen deur voor je kop!!! Ze vochten niet voor HLN, maar voor zichzelf. Als men weg kon gaan, dan deed men dat ook. Geloof me : been there!!! Jij was in geen velde te zien en jij kreeg gewoon je salaris. Houd toch een keer op met deze BS en get a live
Ik zal het nog 1 keer zeggen ........ die tijd bij HLN was niet leuk en zelfs erg K#T. Ik ben blij dat die tijd verelden tijd is. Je hebt het over respect voor iedereen die daar gewerkt heeft ; heb dan ook respect voor mij en vele andere.........KAPPEN MET DIE HLN ONZIN!!!!

Pirat
 
Air Holland begint nu echt nog verder zijn verstand te verliezen!! Zelfs zonder enig respect voor de mensen die zowel letterlijk als figuurlijk een hoop zijn verloren!!!
Inderdaad kappen met die onzin!! Zielig ventje!

Mensen die bij KLM, Martinair of waar dan ook werken vechten ook voor hun bedrijf. Dagelijks! Maar daar zal jij heel duidelijk nooit iets van begrijpen...
Pirat heeft gelijk. Wie kon gaan, die ging. En zo snel mogelijk!

Iedereen heeft een pensioen gat, niet betaalde vakantie dagen en overwerk en ga nog maar even door. Allemaal down the drain....
Nu is er zelfs een curator van die ballentent die geld, wat bedoelt was om oa pensioen gaten van stuk voor stuk hard werkende mensen te reparen, via een rechterlijke weg terug te halen. Ja, je leest het goed. Kan die kerel zijn eigen rekening tenminste nog een paar jaar betalen. En mensen die 20 jaar zich uit de naat hebben gewerkt kunnen na hun pensioenering fluiten naar hun prettige leven.
Dus Air Holland, als we het toch hebben over down the drain, hang een drain aan dat hoofd van je en laat deze bullshit aftappen... En anders... Schrijf gewoon niet meer!

De groeten!
 
@ aan allen

Niet meer reageren op posts van Air Holland. Ik ben al jaren gewend aan die onzin. Ik kan je vertellen dat hij niet gewerkt heeft bij HLN,HV,MP. Simpelweg, omdat hij niet aangenomen werd. Heeft bij toeleveranciers gewerkt.
Laat gaan, laat gaan................
 
Air Holland had mogen willen dat hij bij Air Holland had mogen werken...
Of bij een van die andere door hem genoemde maatschappijen...
Laat hem lekker zijn museumspullen bij elkaar vergaren....
Ik ben er overigens van overtuigd dat met ASD er wat structuren in het bedrijf terug zullen komen. Een eerste stap op de goede weg....:cool:
 
Waarom is iedereen daar bezig om weg te komen?
Simpel, het is een vliegersmarkt tegenwoordig. Als andere maatschappijen nu al meer betalen dan wat je nu krijgt en dan NOG meer gaan bieden samen met secundaire voorwaarden verbeteringen... tja, lastig voor sommigen om dan nee te zeggen, zelfs als het buiten NL is.

Als men niks aan die voorwaarden gaat doen dan kan de toko vanzelf zo leeg lopen dat hij stil valt, daar valt uiteindelijk niet tegen op te trainen.

(Er zijn trouwens wel degelijk mensen die niet solliciteren.)
 
Ik heb het niet over alleen cockpitpersoneel. Met iedereen, bedoel ik ook cabine en grond. Kijk eens naar operations... iedereen loopt daar heel hard weg ; dankzij onze duitse vriend x en zijn vriendje x
Zij dachten alle kennis in huis te hebben, maar wat hebben ze aangericht...... een grote kl#te zooi.
 
Ik heb het niet over alleen cockpitpersoneel. Met iedereen, bedoel ik ook cabine en grond. Kijk eens naar operations... iedereen loopt daar heel hard weg ; dankzij onze duitse vriend x en zijn vriendje x.
Zij dachten alle kennis in huis te hebben, maar wat hebben ze aangericht...... een grote kl#te zooi.

Als ex Dispatcher van HLN/TFL had ik me eigenlijk voorgenomen om me ver buiten deze discussie te houden maar ik kan het niet nalaten om de stelling van Pirat over x volledig te onderschrijven. Deze man heeft het voor elkaar gekregen om de afdeling OPS volledig de nek om te draaien en hij stinkt denk ik nog steeds uit zijn bek naar de zweetvoeten van x door het vele hielenlikken wat hij bij deze heeft gedaan. Meneer Heppener, als u meeleest; check het CV van x eens. Dit is namelijk van begin tot eind aan elkaar gelogen en doe eens een referentiecheck bij de KLM! Denk dat de uitkomst onthutsend is. Maar houd dit soort types (en vergeet x niet) vooral lekker in dienst zou ik zeggen! Weet je in elk geval zeker dat de zaak vliegensvlug richting de afgrond stort!

Mvg Jeroen van T, ex- HLN/HXL
 
Weet je in elk geval zeker dat de zaak vliegensvlug richting de afgrond stort!

Mvg Jeroen van T, ex- HLN/HXL

Krijgt een krasse toonzetting, deze thread :biertje:

Hmm, kan quote niet bevestigen, maar denk bovenstaande poster dit om gegronde redenen geplaatst heeft :yeehaa:

Moet blijkbaar maar even wachten met solliciteren totdat alle onkruid uit de Arkefly-tuin is

Climb350
 
Met cabine is het volgens mij ook altijd al zo geweest dat men elders (voor hetzelfde werk) beter betaald krijgt. Als je het werk leuk vindt en de KLM wilt je hebben, waarom zou je nee zeggen?
Als je bij ons al meer stopjes zou hebben betaal je daar in feite zelf voor op deze manier.

Als je meer cockpit nodig hebt heb je automagisch ook meer cabine nodig.
 
Jeroen,
Wat leuk dat je nog leeft!!!! 1 van de weinige die verstand heeft van dispatch en operations. Je hebt een goede keus gemaakt om weg te gaan bij deze toko. Na je vertrek kwam x en raad eens? Je goede vrienden, x en x, waren opeens geen vriendjes meer met x Nog erger, ze werden hele goede vrienden met deze x en vonden het heerlijk dat x hen macht gaf, ze leefde helemaal op. Bliekie kreeg zelfs een kleurtje op zijn wangen en onze grappenmaker x ging zelf stoer en popiejopie doen.
Zij hebben een heel erg roestig mes in de rug van x gestoken omdat ze dachten dat ze zo hoger op konden komen......niet dus!!!!!!
Ik ben blij dat deze twee pipo's nu weg zijn (gaan).
Dat van x wist ik niet. Ik heb hem ooit in de cockpit gehad en hij zie dat hij dispatcher en dutymanager was geweest bij die blauwe.......is dat niet zo dan?

Wil TFL het gaan redden dan moeten ze zo snel mogelijk iemand zoals Jeroen van T terug halen!
 
@ Pirat; ik twijfel nu even met wie ik het genoegen heb maar heb mijn voermoeden. (After simsessie BRU :) )
Dank voor het comliment, denk alleen dat er mensen zijn die anders over mijn terugkeer denken...zal me boeien trouwens.
Wist niet dat het zo erg was na het vertrek van FLA. Had vanaf de zijlijn wel vernomen dat er smerige spelletjes zijn gespeeld (mede doot onze vriend x).
Helaas zal dit bedrijf nog lange tijd van likken en slijmen aan elkaar blijven hangen. Deze eigenschappen zijn voor het management kennelijk nog steeds belangrijker dan verstand van vliegoperaties, cq het runnen van een airline.
PS Meneer x: hoe is dat nou om een kist met pax te vliegen vanaf de rechterstoel zonder license? Lijkt me een prachtige ervaring!
 
Mmm,

Gaat lekker hier, ben je een weekje weg....
Jammer dat Pirat zichzelf tegenspreekt. Eerst beschuldigd hij V en B ervan dat zij de oorzaak zijn van de leegloop bij ops en vervolgens geeft hij aan hier blij mee te zijn. Volgens mij wordt het vertrek van punkhaar (hij moet inderdaad weer eens naar de kapper) en telefukkie over het algemeen betreurd. Ik vind het vertrek van die twee tekenend voor de (wan) organisatie die het afgelopen jaar heerste op kantoor. Op dit moment wordt er echter zeer hard gewerk door een nieuwe hvd en director ground ops om de boel weer op de rails te krijgen en ik ben ervan overtuigd dat dit ze ook gaat lukken. Mijn advies is dan ook om vooral vooruit te kijken en het verleden te laten voor wat het is.
Ik proef vooral rancune in de reacties van Pirat en Jeroen en zou beide heren willen adviseren de draad van hun leven weer op te pakken.
 
Mogen we concluderen dat x in de rechter stoel heeft gezeten tijdens de vlucht??? T wordt steeds mooier!!
Arnold...Wo bist Du? (of valt er nu juist geen ticket te verdienen????)
:biertje:
 
Local,
Volgens mij begrijp je mij niet helemaal. Ik ben absoluut niet blij met de wanorde die x en x hebben veroorzaakt. Ik probeer alleen aan te geven dat het daar helemaal mis is gegaan sinds het vertrek van x en x zijn r mede verantwoordelijk voor het "vertrek"van x. Zij besloten een pact tegen hem te sluiten om het baantje van F te krijgen. Toen het schip begon te zinken, zijn ze weggegaan. Ik betreur het absoluut niet dat deze twee weg zijn.
Ik heb geen racune of wat dan ook ; ik verdien ook mijn geld bij deze toko en wil dat graag blijven doen. Voor een van jullie gaat vragen, waarom ga je niet weg? Omdat de 767 een geweldige kist is om te vliegen en omdat ik van longhaul houd en belangrijkste : ik heb hele leuke collegae.

Pirat
 
Back
Top