Transvagina

Ach ach, wat een riooljournalistiek. Reeds maanden aan de gang? En dan nu plots groot nieuws?
Totaal irrelevante foto, ook al is dat tegenwoordig eerder regel dan uitzondering.
Zelfs het Nederlands is zwak: "en zinde op wraak", kom nou.
Zegt meer over de krant dan over de airline - en niks goeds.

Was er niet eens een gelijkaardig verhaal van bij Air France, trouwens? Maar daar was dan tenminste een filmpje bij dat wél sprekend was...
 
Dit is zo ongelofelijk gênant!! Opnieuw slagen ze erin onze reputatie slecht te houden.
 
Last edited:
Afgezien van de hele media heisa (laten we eerlijk zijn, dit is veeel interessanter dan welke "hoe gaat het met KLM" discussie) en Trans die woest en vertwijfeld hun imago proberen te beschermen (vlek -> wrijven....ach), is het natuurlijk super leuk voor je vier kinderen.
Leg dat maar eens uit....:yeehaa:
 
Wat zullen er veel vliegers zenuwachtig zijn nu... Zal ik het me vrouw vertellen ja of nee... Heerlijk dit, boontje komt om zijn loontje.
 
Boontje komt om zijn loontje!
Het zou niet eens de krant gehaald hebben als het een andere industrie was geweest.
Ik meen dat we het hier hebben over 'consenting adults' zoals dat zo mooi heet?
Vind het voornamelijk een beetje een kinderlijke reactie van de "bedrogen echtgenoot"
 
'Het bedrijf heeft zijn personeel opgeroepen zich 'collegiaal' op te stellen'

'Het hoort bij ons personeelbeleid om onze werknemers te steunen, ook als zij het moeilijk hebben. '

Wat zou Julio Poch daar nou van vinden?
 
'Het bedrijf heeft zijn personeel opgeroepen zich 'collegiaal' op te stellen'

'Het hoort bij ons personeelbeleid om onze werknemers te steunen, ook als zij het moeilijk hebben. '

Wat zou Julio Poch daar nou van vinden?

Julio is iig wel genaaid :bwah:
 
Back
Top