Transavia trekt zich terug uit Denemarken

zoals eerder aangegeven; (lees reply nummer 14)
doe mij maar de plekken waar Trans niet meer wil staan, en bijv. de vork van de D-pier (nu al te groot voor NG 737s). In mijn ogen goed voor de klm passagier en de hub functie (klc dichter bij de hub).
 
In de vork.... Daar staan zoweizo geen HV's, die staan aan de buitenkant vd vork.
In de vork slechts 12 VOP's.... waarvan slechts 6 voor Schengen.. niet wat weinig? ;)
Wel met je eens dat een slurf tov een trap en bus het KLM ten goede zal komen


Back to topic
 
Zou voor KLC niet hetzelfde gelden, aan gate duurder dan met trappen??
Dan moet er nog meer geld bij, bij de KLM europa...
 
Jongens, waar hebben we het nou over? Alsof passagiers in laten stappen via trappen DE oplossing is om Transavia uit de problemen te helpen. Persoonlijk heb ik nooit begrepen waarom er besloten werd om de lowcost business in te gaan met een bedrijf als Transavia. Transavia heeft NIET de infrastructuur om als een pure loco te functioneren. Ze zitten op zo ongeveer de duurste luchthaven van Europa, hebben een groot hoofdkantoor op diezelfde luchthaven, daarnaast zijn de kosten voor het personeel en de overhead veel te hoog voor de grootte van de vloot. Hoe KUN je dan met een bedrijf als Ryanair de concurrentie aangaan?

Succes voor de mannen en vrouwen...
 
Er spelen op dit moment hele andere spelletjes, dat breed uitmeten van een vermoedelijke verlies dient mi een ander doel.
Waar hebben we het eigenlijk over, waarschijnlijk 10 milj tekort op 1 april 2011(erg prematuur) na een aswolk-schade van 7 milj, blijft er 3 over na een crisis jaar en met opstart kosten van een deense tak. En dat na 32 jaar onafgebroken winst en binnen een luchtvaart groep die afgelopen boekjaar 4,3 milj per dag verloor....

Met een kosten structuur op nagenoeg hetzelfde niveau als easy en onder dat van Airberlin.
 
Er spelen op dit moment hele andere spelletjes, dat breed uitmeten van een vermoedelijke verlies dient mi een ander doel.

Kreeg ook al zo'n gevoel bij deze berichten, maar wat voor spelletjes denk jij dan aan? CAO-onderhandelingen of toch iets anders?
 
Gisteren nog met de OY-TDA gevlogen, we moesten wellis waar terug keren na de start naar GCLP, maar sinds wanneer vliegt die vanaf AMS?

Ik kan me wel herinneren dat bij de incheck balie op de monitor BILLUND stond...

Groeten,
 
Back
Top