Transavia selectie

Running Rabbit, jij hebt zeker NLS gedaan? Volgens mij worden er niet zo veel NLS'ers bij Trans uitgenodigd hoor... of jij moet andere info hebben...

Yo roger,

Hoe kom jij aan die info dan?? Er worden nog steeds NLS´ers uitgenodig bij trans. Mensen met ervaring maar ook nog steeds Ab Initio´s.

Brgds
 
kan iemand mij vertellen, dat wanneer je je spullen opgestuurd hebt nadat je dat mailtje hebt gehad, hoelang het ongeveer duurt voordat ze bellen? En zijn er mensen die daarna nooit meer gebeld zijn?

groeten

Bruns
 
Hey Geco,

Dat heb ik begrepen naar aanleiding van de vorige trainingsperiode bij Transavia waarbij een heel aantal NLS mensen de opleiding niet hebben gehaald..... Daarom zouden er geen/minder Ab Initio worden uitgenodigd nu. Heb het niet over NLS'ers met ervaring, daar weet ik niets van! Correct me if I'm wrong!!

Gr. RR
 
RR,

Dank voor de snelle reactie, ik heb het afgelopen donderdag gestuurd via de mail.
Dus we wachten gewoon rusig af.

Groeten

Bruns
 
Running Rabbit, jij hebt zeker NLS gedaan? Volgens mij worden er niet zo veel NLS'ers bij Trans uitgenodigd hoor... of jij moet andere info hebben...

Dit Konijn heeft weinig info over de huidge stand van zaken. Ik heb idd de NLS gedaan, lang lang geleden :). De Trans selectie voor moi was dus 2 jaar geleden. wat het nu is? Geen idee.

RunningR.
 
Back
Top