Transavia huurt MD11 MP in tijdens zomermaanden

er zijn 2 mami kisten en allebei worden gevlogen door uitsluitend usa luitjes plus de dessen.er gaat wel altyd 1 steward(ess) van trans mee.de blauwe rakker hebben ze er ook twee van dat zijn idd de sun kisten die worden wel gevlogen door trans crew.en dan hebben ze ook nog 2 klm kisten die ook gevlogen worden door trans crew..alleen zijn de steward,s(essen)niet zo heel blij met die kisten omdat ze nu dus zelf de noodprocedures uit moeten voeren ipv een video systeem

He, wat zeg ik nou net, zit nou niet te roddelen over ons waar we zelf bij zitten. Als het nu waar was wat je zei, oke... Ik ga KLIKO ook niet lopen vertellen dat ze bij Cathay vijfentwintig Spaceship Ones besteld hebben en Overload dat ze bij Ryanair met de DC-4 gaan vliegen. Ik vlieg er niet dus waag me ook niet aan dergelijke statements.
 
nou ik weet niet waar julli die info vandaan hebben maar ik loop elke week bijna alle kisten van trans.....dus of de piloot moet onder het vliegen de nummers verwisselen....
 
http://nl.wikipedia.org/wiki/Transavia.com#Vloot

I.v.m. het hoogseizoen vliegt transavia.com, naast de bovenvermelde vloot, in de zomer van 2008 met zes additionele ingeleaste Boeing 737-800-toestellen: twee van Sun Country, PH-HSU en HSV(VS), twee van, PH-BXK KLM, één van SpiceJet, PH-HZR (India) en één van Miami Air (N739MA, VS, wetlease). Dit brengt de totale vloot in de zomer van 2008 op 34 toestellen.

1355396.jpg


Vórig seizoen heeft de N738MA wel voor transavia.com gevlogen, maar staat momenteel toch écht in de states. ;-)

Check N738MA
 
Last edited:
nou goed voor iedereen die het niet geloofd en ik heus het zeker weet zal ik wel ff wat bewijs scoren meen ook dat er wat foto staan op airliners.net
 
nou ik weet niet waar julli die info vandaan hebben maar ik loop elke week bijna alle kisten van trans.....dus of de piloot moet onder het vliegen de nummers verwisselen....

"de piloot" doet dat inderdaad, je mag je melden bij klaslokaal 105, da's naast het scheikundelokaal waar je de formules van de chemtrail chemicalien uit je hoofd moet leren.

El Stevo, dat klopt, dit jaar is het voor het eerst dat Miami Air voor ons vliegt (met 1 kist).
 
NOu ik ben wel zo eerlijk om het toe te geven dat jullie allemaal gelijk hebben..........ik hoor jullie al lachen.er is namelijk een paar wkn de 738 overgekomen voor ipv de 739 dus hierbij ik bied me excuus aan.

sorry guys
 
NOu ik ben wel zo eerlijk om het toe te geven dat jullie allemaal gelijk hebben..........ik hoor jullie al lachen.er is namelijk een paar wkn de 738 overgekomen voor ipv de 739 dus hierbij ik bied me excuus aan.

sorry guys

Hans Anders ;)

Maar je excuses aanbieden omdat je achteraf toch fout zat prijst je, iets wat anderen vaak niet doen.... (TS)
Niet meteen andere mensen niet geloven die notabene voor HV werken (Iz)

Garoeten
 
Nee ik werk voor de zwaan en kom in contact met trans en martinair zodoende heb ik het nagevraagd maar bij kl staat hij ook nog in ons systeem..maarja toch bedank voor je reactie.
je heb gelijk er word weinig fouten toegegeven en dat vind ik toch wel jammer.helaaas pindakaas
 
Back
Top