Trans en haar beleid?

Psychisch sterf je langzaam af in het land van witte reeboks en trainingspakken.
Maar aan de andere kant hebben we allemaal een studieschuld af te betalen....

Sander House
(want in Engeland noemen ze alles 'House')

Haha klopt aardig.

Niet helemaal waar. Twee of drie zomers geleden is er een proef geweest met jongens die low-time ergens hun type rating hadden gedaan. Deze zijn bijna allemaal weer weggestuurd omdat het niveau toch wel tegenviel.

Overigens is een VOORKEUR voor jonge mensen heel wat anders dan een eis. Zoals gezegd, er zijn zelfs lowtimers van boven de 30 aangenomen zonder kruiwagen. Dat gezegd, vind ik het ook niet vreemd dat men een voorkeur voor jonge mensen heeft, dat zie je bij heel veel airlines.

Wat me opviel is dat meerdere collega's en kenissen van mij in de database staan en dat diegene met een 73 rating (meesten met uren overigens) opgeroepen worden en zonder (haast) niet.
 
Ga anders gewoon maar voor die outfit(s) die wel het fatsoen heeft om contact met potentiele werknemers te houden en waar je het idee krijgt dat ze je inderdaad graag willen.
Dan maar niet in NL , Duits is vrij makkelijk te leren;)
Hoe langer ik in het buitenland werk , hoe maffer ik de vaderlandse luchtvaart ga vinden- wat een wereldvreemde sector soms zeg...
 
28??

28??

De in dit forum veronderstelde leeftijdsgrens van 28 jaar is niet de volledige waarheid. Ik sta 1 jaar op de site ingeschreven (idd ook 60 euri betaald) en werd vorige maand uitgenodigd. Ik word in feb. 36....Geen kruiwagens (volgens mij doet Trans daar niet aan).Heb wel een type en bijna 800 uur rechts. Het enige dat ik gedaan heb is die site up-to-date houden.

>>Hoe meer geduld je hebt, hoe meer de mensen er gebruik van maken...<<
 
ff off topic....op london city noemen ze jullie "Harry Potter" vanwege de painting, is dit op meer velden zo?

groetjes
ook ff off-topic

:haha: :haha: :haha: tower kwam laatst ook al, behind the landing aircraft... the harry potter one backtrack 28
 
haha, die had ik nog niet eerder gehoord, helaas kom ik nooit op londen city.
Moet toegeven ons colourscheme ziet er wel erg tekenfilmachtig uit, onze registratie's zijn allemaal gebased op Batman G- ZAP... en G- POW...
 

Attachments

  • 2784741631.jpg
    2784741631.jpg
    4.3 KB · Views: 0
  • 2099856144.jpg
    2099856144.jpg
    4.4 KB · Views: 0
Trans doet niet aan kruiwagens...

Alsjeblieft! Was ''vroeger'' al zo dat mensen met 50 uur Chieftain (jawel daar is hij weer eens) werden opgeroepen en mensen met 100 uur King Air niet.

Naar mijn mening/ervaring is het één grote kruiwagen!

Some things never change...

ps

Zag nu dus voor het eerst een gloednieuwe Transavia 738 met een F-registratie en een Franse crew (AF) gaand onder callsign France Soleil...

Echt bizar.
 
ook ff off-topic

:haha: :haha: :haha: tower kwam laatst ook al, behind the landing aircraft... the harry potter one backtrack 28

Haha, ik kreeg dus ook, give way to the harry potter from the left :haha: :haha:

haha, die had ik nog niet eerder gehoord, helaas kom ik nooit op londen city.
Moet toegeven ons colourscheme ziet er wel erg tekenfilmachtig uit, onze registratie's zijn allemaal gebased op Batman G- ZAP... en G- POW...

Haha, dat wist ik ook niet!
 
Trans doet niet aan kruiwagens...

Alsjeblieft! Was ''vroeger'' al zo dat mensen met 50 uur Chieftain (jawel daar is hij weer eens) werden opgeroepen en mensen met 100 uur King Air niet.

Naar mijn mening/ervaring is het één grote kruiwagen!

Tuurlijk doet trans aan kruiwagens, doet elk bedrijf in elke tak.
 
Aanmelden bij Transavia

Aanmelden bij Transavia

Hey allemaal,

Ik zie hier wat uiteenlopende subjects...

Maar ik vroeg mij zo eens af of meer mensen problemen hebben met het aanmelden voor de database bij Transavia.
Ik heb ongeveer 20 pogingen gewaagd, maar dat emailtje van Trans met factuur komt niet bij mij aan. Ook een keer of 4 een email naar hun email adres gestuurd om dat aan te kaarten... Geen reactie.
Spamfilter enzo ook al gechecked... En nu, vraag je je dan af. Een telefoonnummer heb ik ook nog niet gevonden waar je ze voor normaal tarief over dit soort zaken kunt spreken.

Groetjes!
 
Hey allemaal,

Ik zie hier wat uiteenlopende subjects...

Maar ik vroeg mij zo eens af of meer mensen problemen hebben met het aanmelden voor de database bij Transavia.
Ik heb ongeveer 20 pogingen gewaagd, maar dat emailtje van Trans met factuur komt niet bij mij aan. Ook een keer of 4 een email naar hun email adres gestuurd om dat aan te kaarten... Geen reactie.
Spamfilter enzo ook al gechecked... En nu, vraag je je dan af. Een telefoonnummer heb ik ook nog niet gevonden waar je ze voor normaal tarief over dit soort zaken kunt spreken.

Groetjes!


Uhhmm, iig IE gebruiken. Mozilla Firefox werkt sowieso niet bij inloggen.....misschien ligt daar het probleem (bij mij iig wel)

Climb350
 
Misschien dat jullie mij ook kunnen adviseren;

Ik volg nu de opleiding Aviations Operations aan het Roc van Amsterdam Airport...Met deze opleiding wordt ik aangenomen in eelde op de Dutch Flight Academy.
Hoe groot is dan de kans dat ik bijv bij Transavia aan de bak kom of bij een andere nl maatschappij?
 
Misschien dat jullie mij ook kunnen adviseren;
Hoe groot is dan de kans dat ik bijv bij Transavia aan de bak kom of bij een andere nl maatschappij?

Dan maak je een zeer kleine kans, maar verder succes met solliciteren.
 
Worden er wel eens DFA'ers meteen na de opleiding bij Trans uitgenodigd?

Dat weet ik niet, wel een jaar na....

Werd gisteren toevallig gebeld, of ik interesse had. Was het zelf eigenlijk alweer vergeten, mijn profiel bij hen ook niet echt meer bijgehouden sinds ruim een half jaar geleden... (schandalig die 65 euro maar goed)

Heb de beste dame ook gezegd dat ze een half jaar te laat is en dat ik onder de pannen ben inmiddels; refund vwb de 65 euro ging zij natuulijk niet over :grijns:

sja...
 
Iemand enig idee hoeveel mensen ze nog zoeken? Zijn er al mensen gebeld met een definitieve uitnodiging, of alleen nog maar om intresse te peilen en cv te updaten?

Gr!
FF
 
Back
Top