TR J32

RAH

New member
Weet iemand waar ik de TR op de J32 kan doen?

Onze grote vriend bij AIS heb ik al gesproken, maar hij geeft verschillende signalen af. Via mijn verzoek alleen voor captains. Als een maat van me hem een mailtje stuurt: dan wel voor FO's maar dan voor €40.000 (incl MCC). Beetje krom maar ja, c'est la vie. Ik vind het ook een beetje te veel geld voor de J32. Maar dat kan aan mij liggen.

Via google ben ik niet echt ver gekomen. Dus suggesties zijn welkom.

Gr. RAH
 
bewijs

bewijs

Was het maar een grap.
 

Attachments

  • J32-2.jpg
    J32-2.jpg
    5 KB · Views: 0
Last edited:
Ik doelde eerder op jouw intenties en je bericht in het algemeen...

Succes met je zoektocht, ik ga weer wat nuttigs doen.
 
@ RAH

Even een reactie van de grote vriend.
Personen die geen AIS gedaan hebben zoals jij betalen 40K om de mensen die WEL AIS hebben gedaan te beschermen.

En zoals jij al aangeeft is 40 K VEEEL te veel dus gewoon niet doen wij ontmoedigen dit.

Overigens zoek gerust verder naar J32 type rating mogelijkheden.
Ik denk dat je er niet veel meer zal vinden.

Arend van der Meer
AIS
 
Last edited:
Spinner,

Dat het een manier was om uw studenten te beschermen, had ik al een beetje door.
Ik kan je wel aangeven dat het idd ontmoedigend werkt.

C'est la vie.
 
omdat ik zonder niet op een J32 mag vliegen. :duh:

en omdat ik ergens aan de slag kan op de J32.
 
Het beschermen van eigen studenten van AIS snap ik en vind ik wel een nobel streven. Wat ik dan weer niet begrijp is dat het halen van een TR ontmoedigd wordt, en men vervolgens wel met enige regelmaat op zoek is naar rated captains op het desbetreffende toestel. Volgens mij mis ik hier iets, ik bedoel je komt niet zomaar van A naar B
 
@ Columbus

Non rated geschikte Captains krijgen hun type rating voor niks van ons.
Upgrades OPC en LPC training hebben we geen moeite mee.
Vaak krijgen we van operators ook de vraag of wij HUN FO's willen opleiden.
Hier voeren wij een ontmoediging beleid waarbij operators de keuze krijgen of 40K voor hun eigen kandidaat of gratis een AIS kandidaat.
Raad maar waar de operator voor gaat.
 
Aha, duidelijk verhaal. Wel slim gespeeld dan met de hele J32 operatie er omheen. Succes iig met de verdere operatie
 
Personen die geen AIS gedaan hebben zoals jij betalen 40K om de mensen die WEL AIS hebben gedaan te beschermen.
AIS

Het maakt niet uit hoe je het inpakt, maar het is en blijft gewoon een pay-to-fly verhaal. En voor 40.000 euro, ook nog eens een slechte.
Ik snap niet hoe je met droge ogen het bovenstaande neer kan zetten. Treurig...
 
@ Beer

Je hebt het niet begrepen.

Personen welke geen AIS hebben gedaan en niet voor ons vliegen, en een aanvraag doen voor een type rating 31/32 wil ik eigenlijk niet opleiden om eerder genoemde reden.

Dit doen we door te ontmoedigen wat prima lukt want 40 K is te veel en moet je ook zeker NIET doen. Dit is geen pay to fly maar alleen een Pay and Training Scheme.

Voor de duidelijkheid RAH heeft GEEN aanbod gehad bij ONS te vliegen voor 40 k. AIS Airlines neemt alleen FO's aan van eigen school.
 
Last edited:
Maar als die roze bril net lekker zit en je wilt het doen, dan ben je van harte welkom met een grote jute zak?
 
Ik heb elders een aanbieding gekregen om op de J32 te gaan vliegen.

Afgelopen juni klaar met de opleiding na 4 jaar modulair keihard bikkelen. Dmv netwerken, lobbyen en je gezicht op de meest onverwachte momenten te laten zien, heb ik een baan weten te scoren in deze tijden. Alleen helaas ....

Ja de J32 is niet de meest gangbare vliegtuig, maar mijn visie is beter te gaan vliegen (incl. salaris) en uren te maken dan helemaal niks. Maar dat is weer een ander discussie.
 
Back
Top