Top Gear & de luchtvaart

Brasileiro

Member
Van de week las ik ergens dat de stunt van James May met een caravan+baloon niet zo goed was afgelopen (landing).
Gisteren heb ik een kort stukje kunnen bekijken en mijn bek viel open toen hij het vliegveld binnen vloog en stond pal tegenover de KLM Cityhopper die aan het taxieen was.
Ik heb niet de hele aflevering kunnen bekijken maar als het NIET in scene is gezet dan neem ik aan dat May en de BBC een dikke boete/straf opgelegd kan krijgen.

Het blijft een cool programma...

http://videos.streetfire.net/video/Top-Gear-Season-14-3_722165.htm
 
Last edited:
Je zou denken dat het in scene is gezet, bijvoorbeeld omdat die camera helikopter gewoon blijft meevliegen, en de cameracrew goede opnamen heeft gemaakt van de uitrukkende brandweer en de verkeerstoren.

De beelden zijn ook niet chronologisch, omdat de KLC eerst aan het taxien is, en in de allerlaatste shot staat ie netjes geparkeerd met de towtruck er nog aan. Er lijkt dus enige tijd te zitten tussen de opnamen.

Maar vindt het toch frappant dat ie zo dichtij die KLM kist in de lucht hangt....
 
Inderdaad NWI, waar F100's worden onderhouden. Volgens mij is de ''near miss'' met de F100 is scene gezet aangezien alle window blinds naar beneden zijn.
 
Het was in scene gezet en is zelfs meerdere keren over gedaan. (zoals alles bij TG overigens in scene gezet is (maar dat geeft niet :))
 
Back
Top