Toch nog één keer mogelijk: landen op Valkenburg

Wanneer ik in den lande ben zal ik zeker proberen langs te komen. Is er trouwens al iets bekend over de toekomst van het veld en jullie club. Eeen kleine strip zit er in de toekomst zeker niet in?
 
Aanmelding is gedaan. Ik heb er vroeger stage gelopen, lijkt me ontzettend leuk er eens te mogen landen.
 
Me too. Vlieg er al tijden langs, wil er nu wel 'ns landen. :)
Helaas drukke dag op de club, kon alleen nog een Cessna 152 reserveren. Maar ja, vliegt ook!

Nu maar hopen op redelijk weer....
 
Heb me zojuist ingeschreven.
Is er iemand die dan de vlag mee kan nemen? Lijkt me wel leuk om die op VB te laten wapperen.
 
Van een lid van de Aeroclub Valkenburg hoorde ik gisteren dat het organiserend committee vergeten is om toestemming te vragen aan IVW, LVNL en de Marine. Hierdoor zou het doorgaan van de Fly-In op losse schroeven komen te staan.

Er zou een juridisch probleem kunnen ontstaan want naar ik begrepen heb, staan er witte kruizen op de baan.

Wellicht zijn er Airwork leden die dicht op het vuur zitten en meer duidelijkheid kunnen geven want het zou fantastisch zijn om op EHVB de wielen aan de grond te zetten.

Flush
 
Van een lid van de Aeroclub Valkenburg hoorde ik gisteren dat het organiserend committee vergeten is om toestemming te vragen aan IVW, LVNL en de Marine. Hierdoor zou het doorgaan van de Fly-In op losse schroeven komen te staan.

Oh man... Dat zou echt zonde zijn :traantjes

Ik heb al een toestelletje gereserveerd voor de 19e, ik hoop dat het doorgang vindt.
 
Dat zou ik niet weten!
Daar ga ik niet over en ik zit bij de ZHVC de andere club op Valkenburg.
Maar aangezien vliegclub Rotterdam ook een bericht op de site heeft gezet..
Ik hoop het in iedergeval wel!
 
Allen,

Ik ben lid van de Airoclub Valkenburg en heb e.e.a. even nagevraagd. Alle benodigde vergunningen/ontheffingen zijn binnen. er staat jullie niets in de weg om langs te komen. Dus grijp je kans en land een keer op EHVB! Jullie zijn allen welkom! Tot de 19e!

Groet,
David
 
en dan baal je al je moet werken!
Kunnen (niet piloot) belangstellende ook gewoon komen kijken ie. schoonvader woont in de buurt en die zou ik zo graag daar heen sturen?

ik zag al dat rondvluchten gemaakt konen worden voor 50euros, misschien beantwoord ik hier wel mijn vraag...
 
Back
Top