B
Reaction score
0

Profile posts Postings About

  • Hoi, verkoop je toevallig ook boeken los? Ik ben op zoek naar Operational Procedures. Zo ja, tegen welke prijs?
    Hey,
    Beetje late reactie, maar om een of andere reden zie ik je bericht nu pas, terwijl ik toch bijna elke dag airwork lees... Maar als antwoord op je vraag.

    De opleiding is me heel goed bevallen. Prima accomodatie en gewoon erg goedkoop.
    Ik vond de kwaliteit erg hoog. Had 43 uur nodig plus 2 uur examen om op de 45 te komen. In minder kan het dus niet. Daarna klein uurtje voor de checkout in nl omdat ze daar ook vonden dat het erg goed ging. Zelfde verhaal bij mijn broertje.....kan geen toeval zijn toch ;)

    Wel Andy tegen gekomen. Had in vooraf goed contact mee al....Maar de examinator was Martin Lloyd. Ik moet er wel bijzeggen dat je zelf heel goed je schema in de gaten moet houden en zorgen dat je voldoende lessen krijgt en dan is het prima mogelijk.

    Heb jij slechtere ervaringen met Andy? Heb je uiteindelijk je PPL ergens anders gehaald?

    Groeten
    Hi

    Ik las dat je vorig jaar je PPl hebt gehaald bij AAA. Hoe is dat bevallen? Je schreef dat de kwaliteit van de training hoog was, hoeveel uur heb je nodig gehad?
    Ik ben erg benieuwd omdat ik er 2 jaar geleden heen zou gaan, tot dat de toenmalige directie roet in het eten gooide..

    Geen Andy Burr tegen gekomen?;-)

    grtz
  • Loading…
  • Loading…
Back
Top