F
f((f$d
Guest
Tip: Laat je gewoon door niks en niemand het veld uitslaan! Blijf goed je best doen!
ik moet 4 februari ook voor de keuring, vind het nu ook al vet spannend.
gezonde spanning hoop ik dan maar
jups de PO1, jij ook?
Mensen, vat dit niet lullig op maar:
Kijk alsjeblieft eens goed dit forum rond, bijna alles wat word gevraagd in nieuwe topics wat betreft de po1 is al te vinden , dan wel in de kennisbank , dan wel in vorige topics. Het is geen ramp om een nieuw topic te openen daar niet van, maar het verkomt dat alles 100 x herhaald moet worden.
Wat ik je verder kan aanraden:
- Gamen
- Jongleren
- Neem de luistertest van Tjeerd niet al te serieus, deze gaat behoorlijk snel de echte test is wel degelijk langzamer, maar onderschat deze niet! Ook helpt het inderdaad om je hoofd te buigen naar de kant waar je naar moet luisteren (eigen ervaring). (Had de laatste keer 0 fout op luistertest)
- En wat ik je bovenal verder zou willen aanraden, kijk goed dit forum door, en de kennisbank! En droom niet te ver vooruit wanneer je po1 maakt, ga de selectie stap voor stap door.
Silent-D out
@JediNL, hoop je daar te zien kerel M'n echte naam is Lennart. Als je 'm onthoud.. miss dat we elkaar dan spreken. Ik word ook steeds zenuwachtiger naarmate 4 feb. dichterbij komt. Als ik door de 1e keuring kom ben ik blij, als ik door ze allemaal kom vind ik mezelf geweldig XD
Zo niet? nou dan naar de landmacht
en cker niet zeggen zoals die ene gast uit topgun doe ik ff :S.
Waarom niet? Zoals de sheik ook al zei, elke vlieger heeft een beetje gezonde arrogantie daarmee kom je juist in dit traject soms erg ver!
Bij top gun Holland hoorde je ook een stukje van die luister test maar ik hoor niet zoveel verschil met lage en hoge tonen, bedoelen ze met hoge tonen dat ze die wat harder zeggen ofzo?
Ik heb op maandag 9 februari een afspraak staan op het CML voor PO1, niet voor vlieger, als een van de weinige (of mischien wel de enige hier) maar voor officier luchtverkeersleider. Toch wordt ook deze keuring als PO1 bestempeld. In een folder/boekje wat ik opgestuurd kreeg van de KLu stond een opsomming van de tests die je als aspirant luchtverkeersleider moet doen. Naast de ruimtelijk inzicht test (waarschijnlijk gewoon met het bekende f-15 plaatje), en de luistertest, komt er ook een reactiesnelheidtest en een werksteekproeftest (test met een versimpeld radarscherm waar je vliegtuigen in de vorm van stippen moet scheiden in 3 dimenties) en daarnaast nog een strippentest. Kan iemand wat meer vertellen over de reactiesnelheidtest, de werksteekproeftest en de strippentest, aangezien deze niet in het vlieger test programma voorkomen en ik ze hier ook nog niet tegen ben gekomen.