Noem er eens een paar ?De voordelen: veel maar dat is een andere topic.
Als ik naar diverse websites kijk, zie ik ook dat de prijzen van N-reg kisten relatief sterker gedaald zijn dan lokaal geregistreerde kisten. Kortom kennelijk zijn er meer mensen die verwachten dat je "binnenkort" niet meer met een N-reg mag vliegen in Europa.
Niet omdat ik de vervelende pias uit wil gaan hangen, maar hoe doe je dat na April 2014?
Kortom naast de voordelen die jij ziet, wil ik ook wel graag weten welke voordelen daar van overblijven na invoering van de nieuwe regelgeving.
In de US zul je geen of zeer weinig Europees geregistreerde kisten zien...
Wellicht heb ik het verkeerd begrepen, maar wat mij bijstaat van de regelgeving verandering die er aan zit te komen, is toch wel dat het afgelopen gaat zijn met Europese ingezetenen die met een N-reg hier in Europa het luchtruim gaan kiezen.
Als ik naar diverse websites kijk.
De voordelen: veel maar dat is een andere topic.
Maar vanaf 2014 mag je als Europeaan niet meer met een FAA license in Europa een N-reg kist vliegen.
Wat gaat er dan gebeuren met de Europese verkeersvliegers die werken bij een US carrier en op Europese bestemmingen vliegen?
De wetgeving is gemaakt, maar het is angstig stil geworden. Ik denk dat de amerikanen zich aan het roeren zijn. Die zijn het met deze discriminerende regels waarschijnlijk niet eens.
Als alles toch doorgaat moet er inderdaad een JAA brevet gehaald worden om in europa te mogen vliegen.