Sun Express

Papa Hotel

New member
Beste Lufthanseaten,

Ik ben op zoek naar info over Sun Express in Turkije. Volgens mij valt dit bedrijf onder de LH-vlag (50% Turkish Airlines, 50% LH) en de selectieprocedure bestaat o.a. uit de DLR-test. Zijn hier mensen die bij deze airline vliegen, of anders informatie hebben over de arbeidsvoorwaarden? Die zien er namelijk niet verkeerd uit en tevens lijkt het erop dat er vacatures zijn. Ook zou ik graag willen weten of er een doorstroom is naar andere LH-dochters of zelfs passage.

Bij voorbaat dank!

Groet, PH
 
Hoi Urfali_63, dank je voor je bijdrage, maar deze pagina had ik al gezien. Ik ben eigenlijk op zoek naar wat meer "inside" info.

Groet, PH
 
Behalve dat het hoofdkantoor naast dat van ons in Kelsterbach (bij Frankkfurt) zit kan ik je weinig vertellen.

LH zit er wel met de grijpgrage dikke vingertjes in maar er zijn verder geen doorstroom mogelijkheden.

Succes
 
Is er hier misschien iemand die werkzaam is bij Sunexpress?
Werk op dit moment voor Pegasus sinds maart maar wil graag overstappen naar Sunexpress...
Zou graag willen weten of het noodzakelijk is om de DLR test op zak te hebben voor de sollicitatie of dat ik een uitnodiging kan verwachten om de test te doen.
Alle info is meer dan welkom!

Groet!
 
Ik ben uitgenodigd voor een interview voor Sunexpress in Berlijn 21 oktober bij Lufthansa,
iemand hier toevallig ook een uitnodiging gehad of misschien iemand die mij wat meer kan vertellen over de hele procedure... er is wel erg weinig goede info te vinden op het net.PM meer dan welkom!
Groet
 
Kreeg een mail vandaag:

"Hello, I am working in Turkey for Sunexpress Airlines and know that they are searching for F/O's on the B737NG. The human resources people will be in Amsterdam soon to carry out interviews and would like to inform the Dutch Pilots that should they want to attend they should contact the HR people at SunExpress in Turkey. Thank you."

Op mijn vraag wanneer die interviews dan zijn was het antwoord: a.s. maandag 19 oktober.
 
Aanvullende info (naam, telefoonummer) heb ik inmiddels gekregen, met het verzoek dit niet op het web te posten. Indien iemand het wil weten, stuur dan even een PM.
 
Diana dankjewel voor de info,

Das trouwens mooi balen voor mij... Heb geen flauw idee hoeveel vliegers er in NL rondlopen met een geldige type B737NG met meer dan 500 uur ervaring...
Er is jammergenoeg nog steeds geen info te vinden over de hele solicitatieprocedure behalve dan dat ze erg veel waarde hechten aan de DLR test waar zelfs direct entry captains niet aan ontsnappen.
Dus nogmaals mocht er hier iemand zijn die wat licht kan werpen over het gesprek enz.
Groet,

Mike
 
DLR test in Istanbul

DLR test in Istanbul

Chris is er door!!
Woensdag 18 november
 
Last edited:
Back
Top