Stella opleiding augustus

Zit bij het bedrag van 98.500 neem ik toch aan! Lijkt me vrij zuur als je dat ff handje contantje moet ophoesten nog. Maar dit weet ik niet zeker
 
Als het er niet bij in zit, neem ik wel aan dat je het bij de totale kosten kan stoppen die je in het garantiefonds dumpt.
 
het zit bij je opleiding in, wordt 5 juli ook uitgelegd als je dat nog niet weet. Komt gewoon in je deposito. je merkt er dus eigenlijk niets van.
Oh en de opleiding, k weet niet je dat bedoelt, maar de school kost 98.500, je komt in totaal rond de 1,5 ton.
 
het zit bij je opleiding in, wordt 5 juli ook uitgelegd als je dat nog niet weet. Komt gewoon in je deposito. je merkt er dus eigenlijk niets van.
Oh en de opleiding, k weet niet je dat bedoelt, maar de school kost 98.500, je komt in totaal rond de 1,5 ton.

Alsof het niets is..... :grijns:
 
1,5 is een beetje te hoog gegrepen lijkt me, tenzij je zo'n wild feestbeest bent en je living kosten omhoogschroeft :grijns:

Om even terug te komen op de Stella opleiding; wat betreft die Europatrip, is het mogelijk om elk Europees land te bezoeken wat je maar wilt? Of zal het blijven bij Duitsland, Belgie, Frankrijk, Luxemburg etc.?

Het lijkt me namelijk erg mooi om boven Zwitserland te vliegen :)
 
Nee, zal ik ook niet heengaan.. ik ben niet eens bezig met de selecties ;) Ik zit vanaf september in mijn examenjaar. Ik ga in de vakantie eens even bezig met nadenken over wat ik nou echt wil, en wanneer dat zal zijn.
 
Nee, zal ik ook niet heengaan.. ik ben niet eens bezig met de selecties ;) Ik zit vanaf september in mijn examenjaar. Ik ga in de vakantie eens even bezig met nadenken over wat ik nou echt wil, en wanneer dat zal zijn.

Is Defensie geen optie? Scheelt je sowieso veel kosten :)
 
Haha, ook zou de Luchtmacht 100k kosten, dan zou ik er nog steeds niet uit zijn.
Ik ga niet naar Defensie omdat het gratis is, dat is zeker!
 
Buiten dat het gratis is kun je ook spannende demonstratievluchten vliegen! Dat je uitgezonden kan worden is dan een bijzaak.
 
Dat kan alleen als je 1000+ uren hebt op een toestel. Maar het zou wel erg gaaf zijn inderdaad :)

Maar heeft iemand een antwoord op de vraag of je ook in bijvoorbeeld Zwitserland mag vliegen tijdens de Europatrip?
 
ik heb alleen gehoord vn benelux duitsland en frankrijk, ik denk dat zwitserland daarbij dus uitgesloten is.
 
Last edited:
Hey toekomstige mede klasgenoten :)

Leuk dat er een topic geopend is voor de klas augustus, ik zal mij even voorstellen:

ik ben Mathijs van der Maas ben 20 jaartje jong woon in Vlissingen en heb de selecties bij stella begin dit jaar al doorlopen.
Ik zou eerst in de klas van Juli starten maar heb dit een maandje doorgeschoven, hierdoor heb ik mijn gesprek met de bank een aanmeten uniform al gehad.

verder heb ik super veel zin om aan de opleiding te beginnen !! :D (net als jullie neem ik aan)
 
zal ik me dan ook maar even voorstellen.

Ik ben Bram IJbema, 16 jaar jong aankomend juli 17, ik woon nu in Noordhorn. Ook ik heb het uniform en de informatie dag al gehad.
Ik heb ook heel erg zin in de opleiding, en onze klas uiteindelijk te ontmoeten
 
Hoi allemaal!!

Ik ben Maarten van Dijk, net 18 jaar en kom uit Den Haag. Ik ben begin dit schooljaar begonnen met HBO Aviation aan de HVA. Dit beviel mij echter zo slecht dat ik besloot mij aan te melden bij een vliegopleiding(ik wil immers al vanaf mijn 6e piloot worden). Nadat ik ben aangenomen heb ik besloten in augustus te willen beginnen. Echter heb ik niet alle geluk van de wereld gehad, ik heb van 9 t/m 15 juni in het ziekenhuis gelegen vanwege een virale myocarditus. Mijn vakantie valt dus zwaar in het water maar waarschijnlijk kan ik gelukkig wel gewoon in augustus gaan beginnen! Ik heb er in ieder geval onwijs veel zin in!!

Ik zal er 5 juli bij het gesprek met de bank bij zijn...

Groetjes Maarten
 
Back
Top