Standard RT phraseology. Waar?

Da's niet ICAO he, CAP 314 is UK-RT, vol met UK-uitzonderingen :)
'when established on the localiser, and you have thought your grandmother to suck eggs, descend with the glide...'
Maar het klinkt wel goed!
 
Dat het UK is dat had ik ook wel door..... Maar gebrek aan beters is het in ieder geval iets.

Daarbij: De Engelsen hebben het toch allemaal uitgevonden? :biertje:
 
He gasten,

Ik heb er inmiddels een paar gekregen via PM. Mijn dank daarvoor is groot. CAP314 is inderdaad de UK differences (die in veel gevallen BETER zijn dan de ICAO recommendations).

KL

P.S. merkwaardig dat een organisatie die zich inzet voor een veiliger luchtvervoer zijn documenten zo geheim houdt...
 
He Flush,

Ik heb de 2007 versie. Heb jij een nieuwere of weet je waar ik een nieuwere kan downloaden?

Thanks,

KL
 
Toch ook pans huppeldepup 8688? Die moet ik ook nog ergens hebben, maar is ook op het net te vinden. Pm ff als je interesse hebt.
 
Ik kan je wel via de ICAO site aan materiaal helpen.
Zal eens even zoeken welke je moet hebben dan.
stuur maar een pm indien interesse
 
Waarom alles in PM? Kunnen we niet alles openbaar maken in een forum zoals dit? Heeft iedereen er gelijk wat aan :) Danku!
 
Ik wilde het document mailen, en dan moet ik een email adres hebben. Meeste mensen geven die liever via de PM. Maar je hebt gelijk, het is een forum "voor en door iedereen", ik zal morgens eens even googelen waar ik die docs ook al weer vandaan heb en dan ff die link hier posten.
(tussen de regels door lees je: je kunt ook zelf ff googelen ;))

TSINL: PM received, morgen antwoord.
 
Variatie,
nu ik je link zie herinner ik me dat dat idd de locatie was waar ik ze ook vandaan heb. Idd wat gedateerd, maar zeker RT veranderd niet zo snel.

Doc 9432, die kende ik nog niet, weer lekker wat te lezen ;)

Tnx.
 
Back
Top