Stand van Zaken Deel 24

Status
Not open for further replies.

Douglas2

New member
Indien er iets niet klopt, of dat je ook graag vermeld wilt worden in de SvZ, geef het dan a.u.b. even aan.

Zie voor eerdere delen van de Stand van zaken:


Huidige SvZ

KLu: Klaar met de opleiding en werkzaam bij de KLu:


MLD: Klaar met de opleiding en werkzaam bij de MLD:

KLu: Goedgekeurd en reeds in opleiding:

KLu: Goedgekeurd en reeds in opleiding:


MLD: Goedgekeurd en reeds in opleiding:

EMVO in 2007 (Nieuws hierover?)

EMVO maart 2008



KMA 15 augustus 2007: (Wie weet wat over deze mensen?)


KMA 5 Februari 2008:

KMA 11 augustus 2008:



KMA 3 november 2008:

KMA februari 2009:

KMA augustus 2009:


Bezig met selectie voor vlieger:

KLu, Officier Luchtverkeersleider, bezig met selectie (tussen haakjes is nog te doen):
KLu, Officier Air Surveillance, bezig met selectie (tussen haakjes is nog te doen):
  • -
Goedgekeurd, wachtend op plaatsing
  • -

 
Last edited:
Dank voor het overnemen van de SvZ!

Het valt me op dat weinig mensen op het forum in de selectie zitten momenteel.
 
Ja dat viel me ook al op met editen vanmorgen. Silent-D is ook weer bezig voor PO1 volgens mij, maar ik heb van hem nog geen datum gehoord.

Mike, bedankt!
 
Ja dat viel me ook al op met editen vanmorgen. Silent-D is ook weer bezig voor PO1 volgens mij, maar ik heb van hem nog geen datum gehoord.

Mike, bedankt!

Morgen of overmorgen even belletje naar CML plegen of ik sollicitatie papieren opnieuw moet invullen, ze zeiden me toen een half jaar geleden dat ik op dat moment moest bellen. Zal dus zo snel mogelijk de datum doorgeven dak weer kan knallen! (dit keer in de roos dan maar hoop ik)
 
Ik kan dinsdag bellen om een afspraak te maken voor de FAM. ik mocht hem na 3 maanden over doen, dus komt ongeveer rond 11 December uit. dus:

Update SvZ: CrashDummy - FAM +/- 11 December (laat de precieze datum als het goed is dinsdag weten ;).)
 
Solicitatiebrief de deur uit :)

Binnekort krijg ik wel te horen wanneer ik PO-1 mag doen.
Zal t dan gelijk zeggen ;)
 
Morgen of overmorgen even belletje naar CML plegen of ik sollicitatie papieren opnieuw moet invullen, ze zeiden me toen een half jaar geleden dat ik op dat moment moest bellen. Zal dus zo snel mogelijk de datum doorgeven dak weer kan knallen! (dit keer in de roos dan maar hoop ik)

Ik mag over een paar maanden PO-2 overdoen, dus ik weet ook niet of ik opnieuw moet solliciteren en naar die voorlichting moet gaan, dus het zou fijn zijn als je hier even de uitkomst kan vermelden.:)
 
Volgende week dinsdag mag ik bellen naar het CML voor een nieuwe FAM afspraak. Ik denk dat ze me volgende maand rond de 18e weer terug laten komen..? Zelfde situatie als Crash...
 
Kun je de definitieve datum nog eventjes doorgeven, zodra je die te horen krijgt natuurlijk..

dan kan ik het updaten
 
Ik mag over een paar maanden PO-2 overdoen, dus ik weet ook niet of ik opnieuw moet solliciteren en naar die voorlichting moet gaan, dus het zou fijn zijn als je hier even de uitkomst kan vermelden.:)

Net even gebeld naar het cml, moest mijn registratie nummer doorgeven en ze zou NU mijn sollicatie heropenen;) Thats how easy it is.
Best nice scheelt me een bende papierwerk, dus ik zal binnenkort vermelden wanneer we weer gaan knallen voor de po1;)
 
mmz das nog eventjes weg:O

Dat klopt, en dat is in mijn geval wel fijn. Ik mocht 15 december maar dan ben ik net terug uit China (zaken). Ik wil deze herkansing op safe spelen, en goed getraind en volledig uitgerust op het CML verschijnen.
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top