Stand van zaken Deel 19

Status
Not open for further replies.
Hey mensen!

Lekker hoor al die mensen die moeten PVSen!
De zenuwen beginnen bij mij ook op te lopen, 11 juni naar het GVSS!! Maar zenuwen is juist lekker, bij mij begint de concentratie dan in ieder geval toe te nemen en die zenuwen omzetten in positieve energie!!
Maar goed ik wilde zeggen dat ik er zin in heb!! En des te meer in de PVS;)

Een ieder succes met komende keuringen!

Groet,
 
Tip: Ga op tijd naar bed. Goede nachtrust is zeer belangrijk.
En een goed ontbijt is ook zeer belangrijk.

Verder wordt alles goed uitgelegd hoe het moet. Dus oefenen is naar mijn
mening niet nodig. Maar daar zijn al elle lange discussies over gevoerd en
iedereen heeft zijn eigen mening. Er zijn een heleboel aspirant vlieger die
zonder oefenen PO-1 gehaald hebben, maar dit is natuurlijk geen garantie
dat jij het ook haalt. Veel suc6 19 juni met PO-1

Thnx voor de tip :). Heb idd de ellenlange topics over voorbereidingen ed ook gelezen, maar je weet nooit of iemand nog een gouden tip heeft. Kga maandag de 18e op tijd naar bed en begin dinsdag met een lkkr ontbijtje.

Ik ga echt spr mn best doen, en natuurlijk in mezelf geloven :).

Verder volgende week op de Open Dagen nog even xtra positieve energie opsnuiven als ik al die vliegtuigen zie!!! Dus dan staat ook nog vers op mn netvlies waar ik heeeel erg hard voor moet werken!!

Kheb er zin in!!!!!
 
Ik stond eerst op 28 mei en ben verzet naar de 11e. Helaas kan ik die week ook niet i.v.m. een tentamen. Erg balen!! ben al vanaf begin april bezig om die PVS af te ronden! op 18 mei hoop ik te komen..

hoop het deze maand toch wel te doen!
 
(Psst Kroky...
edit.gif
hoef je van één bericht geen drie berichten te maken.)
 
zozo, het gaat dichterbij komen allemaal zeg...
ben wel een beetje jaloers op al de mensen die al mogen PVSen...
ik ga zelf ook naar de opendagen, krijg er zelfs een vrije dag voor:grijns: moet daar ook nog even een sollicitatie formulier zien op te duikelen... bij de voorlichting was ik nog niet oud genoeg, maar daar zullen ze vast niet moeilijk over doen. suc6 iedereen die de komende tijd iets moet gaan presteren!!
 
Mensen, ik ga zo naar bed.. morgen om 6 uur op de fiets richting Rotterdam Alexander en om half 9 in Soesterberg aankomen!

En tot over 3 dagen! Ik ben bereid dit te doen!

Hartelijke groet,

Onitsuka!
 
Ik heb nog een vraag. Hoe lang duurt het eigenlijk voordat je de uitslag van de PVS krijgt? Als ik het goed begrijp vlieg je met 2 verschillende instructeurs. Ik ga er even van uit dat nadat je hebt gevlogen dat ze dan je vluchten bespreken met elkaar. Zit er verder nog iemand tussen die de uitslag meebepaald van de PVS?

In het persoonlijk verslag van Wepz op deze site staat:

"Dat hoor ik binnen 2 weken (telefonisch) van het CML!"

Ik zou verwachten dat dat wat sneller zou gaan, maar ik weet dan ook niet wat ze allemaal beoordelen en wie dat allemaal doet.
 
Je vliegt met 2 of 3 instructeurs die allemaal na elke vlucht een rapportje invullen met een x aantal punten daarop en wat ruimte voor opmerkingen etc. Al die rapporten gaan naar het hoofd PVS en die bepaald of jij de PVS haalt of niet.
Regel is inderdaad ongeveer 2 weken, zelf had ik de uitslag na 4 dagen.
 
Misschien hoort het niet helemaal in dit topic, maarrrrr zijn er nog airworkers die dit weekend naar de Open Dagen op Volkel gaan?

Ik ga er zeker heen en heb er nu al zin in!! Veel vliegtuigen kijken en dromen over een toekomst als vlieger bij de KLu :airforce:

Groetjes Airbabe
 
Na het eerste half jaar gezamenlijk te hebben doorgebracht aan de KMA gaan de korte modellers beginnen met hun echte vliegopleiding en de lange modellers die blijven nog zo'n 4 jaar aan de KMA (ligt er ook een beetje aan welke opleiding je gaat doen) voor hun wetenschappelijke studie. Hierna beginnen zijn pas aan de echte vliegopleiding. Verbeter me als ik het verkeerd heb maar dit is zoals ik het in grote lijnen begrepen heb

En Erik J,
Gefeliciteerd!! (Het is wat het met die treinen zeker vanuit Limburg;) ik weet er alles van:p) Zet m op bij je VMO!

Ik ben nog steeds gespannen aan het wachten op een reactie op mijn sollicitatiepakketje. Benieuwd wanneer ik voor de PO-1 mag komen!

groet,

eslouisa
 
Mijn excuses voor dit misplaatste bericht. Die was voor een pagina eerder bedoeld:dozey:

@airbabe,

Ik ga zeker ook naar de Open Dagen in Volkel! Weet alleen nog niet zeker welke dag het wordt. Misschien wel allbei:D Zoals je zegt: lekker weer wat positieve energie opdoen daar! En dromen:) Misschien zie ik je daar. Dat zou wel leuk zijn!
Meer mensen die vrijdag en zaterdag ook van de partij zijn?
 
vrijdag ben ik ook van de partij :) het enige nadeel is alleen dat ik om 6h weg moet met de bus en de avond er voor big examenfeest heb... :snore: maar het gaat zeker geweldig worden!!!
 
als je uberhaubt geslaagd ben :p ik krijg donderdag ook uitslag en denk dat ik toch maar zaterdag naar opendag ga.. Heb er iig superveel zin in!
 
Heey mensen,
Heb vandaag de FAM gedaan en alles was goed. Vond het fiets errug zwaar. Lang nodig om te herstellen. De krachttesten van ik een makkie. De loopband viel ook redelijk mee. Nu nog wachten op de uitslagen van VMO2 en dan PVS-en.
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top