Speedrestrictie op SID

Een verandering van 5% TAS aangeven??? De regel is daar schijnbaar, maar in de praktijk? nog nooit van gehoord. Zoals eerder gezegd, loop je op iemand in wordt je gevraagd mach nummer te veranderen. simpels.

En als je een grote snelheidsverandering maakt zegt boeren verstand dat je dat ff laat weten.

@RTO misschien moeten de "blauwen" :stapelge: een beetje doorvliegen

Groeten van een "rood wit blauwe" nigel...


PS. Laten we de zaken niet moeilijker maken dan nodig.. 5% van een groot getal valt onder de noemer moeilijk
 
@ onassis

Je vergeet de 30+ 320/321/330s van de buren!
Die zijn nu ook van cx

Wanneer weer in HKG?
 
O ja, de buren..

Gelukkig dat we de blauwen hebben, anders was het allang misgegaan!
Komen nog halflam uit een driedaagse 300-mijls 'eindelijk weer in AMS' en dan mag de vlucht niet te lang duren hè?

Morgen mn rooster uit, laat t je wel weten, paar bids PVG, HKG en BKK uitstaan ;-)
 
Tja praktijk en wetgeving......

Laten we idd op final gewoon blijven doorkeutelen!
Hing vandaag weer op 12nm final al m'n FAS te vliegen doordat een hele leuke kleine blauwe al op 9nm FAS vloog.... pfffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffff.

Ik stel voor dat we dit discussiepunt gewoon in de prullenbak flikkeren!
 
Enroute moet je gewoon melden als je TAS meer dan 5% afwijkt dan de gefilde TAS.

hihi.. effe de E6-b van de elementaire opleiding erbij, temperatuur erin, luchtdruk.. beetje draaien, aflezen.. pffff.. wat zijn we blij met onze electronica tegenwoordig! :biertje:

en dan nog effe die 5% verschil uitvogelen :yeehaa:
 
Back
Top