Spannende TV Series

Niet altijd spannend, maar wel erg leuk.

Ik ben de laatste tijd een beetje verslaafd aan 'Monk'. Een detectiveserie met een vleugje humor over een briljante ex-rechercheur, met ontelbare fobieën en dwangneuroses.

Sounds cool, 8 seizoenen, toe maar. Season one maar eens binnenhalen.
 
Burn Notice!

Werd uitgezonden op Veronica dunkt me, maar of dat nog steeds zo is ..

Laatst wel wat reclame gezien op de teevee, maar even in de gate houden.
 
Nieuwe serie ontdekt: Sherlock van de BBC, echt briljant, een must see! Heel kort seizoen alleen, 3 afleveringen van 1,5 uur (vervolg staat in de planning). Maar meer dan de moeite waard! Settings zijn top (Londen), acteerwerk zeer goed en zoals je mag verwachten intelligente humor. Echt een aanradrer.
 
ALs je een leuke serie wilt, zoek effe in google naar 'Gears and Tears' van de BBC. Season 1 is net begonnen en er zijn tot nu toe 4 aflveringen geweest IIRC. Afleveringen ergens downloaden via torrent en voila....

Het gaat trouwens over Engelse F1 Stockcar racing, ik zit 'as we speak' aflevering 3 nu in MAD te bekijken.
 
Weer even afstoffen deze thread...

Aanraders, in willekeurige volgorde:
Rescue Me (persoonlijke favoriet!)
Hung
Breaking Bad
Weeds
The Shield
The Wire
The Killing
Californication
Entourage
The Killing (Forbrydelsen)
Penoza
The Soprano's
Homeland
La Piovra (The Octopus)
 
Breaking Bad
Dexter
Homeland
Suits
The office
How i met your mother
The big bang theory
Family guy
Southpark
Game of thrones
Entourage

Allemaal de moeite waard!!
 
Game of Thrones is absoluut een aanrader! Vreselijk verslavend, erg sterk verhaal + een goede cast!
 
Game of Thrones is absoluut een aanrader! Vreselijk verslavend, erg sterk verhaal + een goede cast!

Ik was vanaf het begin al verslingerd aan de boeken.
De verfilming is prima. Natuurlijk moet je wennen aan de acteurs, als je zo lang een bepaald beeld van de personages hebt gehad. Maar petje af voor het scenario, en de casting van sommige rollen is ronduit briljant!

HBO maakt steengoeie series. De Sopranos staan ook bij mij in de kast.
Verder Amerikaanse SF, Britse en Zweedse detectives, Engelse humor.
Briljante parodie: "soap" serie met onvergetelijke one-liners.
En wie nog nooit Futurama heeft gezien moet maar snel gaan kijken!
 
Er zijn heel veel goede series
Person of Interest,
en inderdaad Breaking Bad, The Wire, Sopranos alles top

Het meeste van HBO is eigenlijk wel goed
 
Damn, lekkere topic weer. Ben nu verslaafd aan Modern Family. Top comedie, 2 zeer mooie vrouwen en Al Bundy! :biertje: (oh ja, en goeie humor)
 
Anyway, back on topic.

Mijn suggesties;
Van Discovery:
- Bering Sea Gold, Season 1. (2 komt eraan)
- Doomsday Bunkers, Season 1.
- Gold Rush Alaska, Season 1 en 2 (3 komt eraan)
- Moonshiners, Season 1. (heel gaaf al zeg ik het zelf!)

National Geographic:
- Doomsday Preppers, Season 1. (zelfde idee als Doomsday Bunkers van Discovery, gewoon nagemaakt)

Daarnaast Flying Wild Alaska, Season 1 en 2. (3 komt eraan)
Ice Road Truckers, Deadliest Roads (India) , Season 1 en 2

Wil je echt goeie humor dan zou ik 'Not going out' van de BBC proberen. 6 seizoenen ijzersterke britse humor. Seizoen 5 is meen ik net geschoten en uitgezonden en 6 schijnt er ook aan te homen voor volgend jaar. Heerlijk.
 
Back
Top