Spannende TV Series

Had een MEGA vooroordeel voordat ik begon, maar ben nu een GROTE fan van Sheryl Moreiro, Tippie Wan en Dokter Rossi.
Gooische vrouwen is BRILJANT EN je hebt op feestjes weer wat om over te kletsen met mooie meisjes.
Loop nog wat seizoenen achter en helaas is het gestopt, maar hoef weer een weekje de deur niet uit.
Daarna maar weer eens beginnen met de X-files.

Mijn absolute favoriet is trouwens Lost.
 
Mischien (nog) geen beroepspiloot, maar ik kijk/keek het volgende met veel plezier:

- Scrubs ( helaas al af )
- How i met your mom ( helaas ook al af.. )
- Las Vegas ( momenteel het project )
- Two and a half man ( als het toevallig draait op veronica )

Er is weer een nieuw seizoen van scrubs begonnen. Alleen is de bezetting heel anders en draait het niet echt meer om JD.
 
Hey over 24 gesproken,

Ik stond vandaag met een film van 24 in mn hand.. Wilde 'm nog niet kopen want ik moet eerst nog 5 seizoenen kijken maar is het wat??

Niet kopen! Waarom? Zie hier: http://www.tvgids.nl/artikel/33757/Jack_Bauer_in_Afrika/

Het is een inleidende film voor seizoen 7. Een verhaal apart, maar toch met een redelijk open einde waarop seizoen 7 verder kan bouwen. Wel leuk gedaan. De film speelt zich af in Afrika, terwijl het nieuwe seizoen gewoon in de US is. Ze zullen volgende week wel verder gaan met seizoen 7 denk ik.
 
Hey DS,

Niet iedereen hier zit in NL he ;) . Maar hoorde idd net dat hij op tv komt. Ik kan hem hier kopen voor omgerekend 1,25 eur dus dat valt wel mee... Toch bedankt...

Inmiddels Californication seizoen 3 ook afgekeken en ik kan niet wachten tot S04 uitkomt.. Wat een held die Moody!
 
Omdat er toch al wat leipe tussen staan, ik noem Gooise Vrouwen, durf ik deze te noemen zonder schaamte: wieisdemol.nl, iedere week netjes op de site de nieuwe aflevering, anders zijn de oudere afleveringen makkelijk te vinden op joetuub.
 
Omdat er toch al wat leipe tussen staan, ik noem Gooise Vrouwen, durf ik deze te noemen zonder schaamte: wieisdemol.nl, iedere week netjes op de site de nieuwe aflevering, anders zijn de oudere afleveringen makkelijk te vinden op joetuub.

Jep, trouwe volger. Al doe ik niet meer mee aan de mindfuck zelf, want daar kom je nooit uit (want is de mol degene die daarvoor aangewezen is of de deelnemers die nog meer mollen (bewust of onbewust door onbekwaamheid) dan de mol zelf?). Je kan de ouwe afleveringen en ook die van vroeger ook gewoon op de site zelf zien. Mooi gemaakt, mooie muziek en zeker verslavend naar het einde toe.
 
BR,
wat nou leip? Eens kijken wie er het meeste aanspraak heeft op feestjes. Ik met Gooische Vrouwen en dokter Rossi of jij met wieisdemol?
Niet echt een eerlijk vergelijk, omdat ik natuurlijk ook al m'n looks mee heb en jij een klein pikkie hebt.
(Geintje)
TIPPIE WAN RULES en is de uberbitch.
 
MG, toegegeven, "leip" is misschien een beetje overdreven:

leip is 3 maal gevonden als synoniem van een ander trefwoord:

gek (bn) : crazy, daas, dol, dwaas, geestesziek, geschift, gestoord, getikt, halfgaar, knots, krankjorum, krankzinnig, leip, maf, malende, mesjogge, mesjokke, niet goed snik, van de gekke, waanzinnig, zot
getikt (bn) : achterlijk, dwaas, gek, geschift, halfgaar, idioot, imbeciel, knots, krankjorum, leip, mesjogge, niet goed snik
gestoord (bn) : afwijkend, geestesziek, gek, geschift, getikt, krankjorum, krankzinnig, leip, maf, mesjokke, verknipt

Maar om nu meteen de lengte van mijn geslachtsdeel in twijfel te trekken? (geintje)

Gooise snollen ik ook bijna allemaal gekeken en van genoten hoor, laatse seizoen nog even de box opsporen thuis en meenemen op de route.
 
Had een MEGA vooroordeel voordat ik begon, maar ben nu een GROTE fan van Sheryl Moreiro, Tippie Wan en Dokter Rossi.
Gooische vrouwen is BRILJANT EN je hebt op feestjes weer wat om over te kletsen met mooie meisjes.
Loop nog wat seizoenen achter en helaas is het gestopt, maar hoef weer een weekje de deur niet uit.
Je hoeft je niet te schamen, hier nog een lotgenoot...
Daarnaast kan ik vooral arrested development aanraden (mits je de afleveringen ergens vandaan kan halen)
This show takes a few episodes before you *really* GET it. And once you get it, you'll realize why everybody thinks it's one of the best sitcoms ever.

Each character is really defined and original...with real, unique personalities. All of the actors have fantastic chemistry, making for really great interactions and relationships within the show.

The writing for this show is great, and the plots are so absurd that you can't help but find them funny.
en californication (waarvan ik nu pas de grap met de titel zie).
Duchovny is perfectly cast here as Hank Moody, and delivers his witty and wry lines with tongue firmly implanted in his cheek. Playing a talented but dysfunctional writer in the middle of a mid-life crisis, Duchovny's character is spot on. He can't pass a whiskey glass or a skirt and they even throw in a Porche for him to drive, in case your mind drifts. Only this is his mid-life crisis so we can laugh at it.
Beide niet echt spannend, maar wel erg vermakelijk...
 
Niet spannend maar wel geniaal; The Office - US version.

worlds-best-boss-bahai-insittutions.jpg
 
Ff tijd voor een schopje,

Voor diegene die het nog niet gezien hebben: "Ice Pilots" is een geweldige serie over Buffalo Airways. Ze opereren DC3, DC4, C46 en electra's in het noorden van Canada.
Official trailer
 
Dr. Rossi is (evenals de spraakzame Silvester Stallone - groot acteur) een held.
Sjek Bauer schopt natuurlijk ook kont grote tijd: [YOUTUBE]http://www.youtube.com/watch?v=X6yUCbqAGrg&feature=related[/YOUTUBE]

If everyone listened to Jack Bauer, the show would be called 12.
 
Last edited:
Nog niemand die "Chuck" vernoemd heeft ? (zonder te verwijzen naar jack bauer of chuck norris).

Niet echt een zeer realistische serie, maar best wel vermakelijk, voor al die piloten die stiekem dromen van een spannend beroep hehe.
 
Weet niet of ie al voorbij is gekomen maar The Pacific is ook best vermakelijk.
Beetje vergelijkbaar met Band of Brothers, alleen wat minder diepgang in de main characters.
 
Naar mijn idee nog niet gezien: Generation Kill, eerste groep militairen die Irak binnenvallen in 2003. Weinig actie, maar laat wel mooi het leven en frustraties onder de militairen zien.

http://www.imdb.com/title/tt0995832/

trailer 1
[youtube]http://www.youtube.com/watch?v=8seylbvSRDI[/youtube]

trailer 2
[youtube]http://www.youtube.com/watch?v=NNkDipHfUCE[/youtube]
 
Geachte dames en heren,

Mijn genre is toch meer "Schieten, Tieten en Helicopters"...

Well you can try these:-

Magnum PI
The A-Team
Dukes of Hazzard
Charlie's Angels
Airwolf
Knight Rider

And if you like twisted humour/satire

Southpark
 
Ben de laatste weken aardig verslaafd "Breaking Bad", bizar boeiend. Zoals Weeds, maar dan anders...

[YOUTUBE]http://www.youtube.com/watch?v=BxRtT6sp1Sg&feature=related[/YOUTUBE]
 
Niet altijd spannend, maar wel erg leuk.

Ik ben de laatste tijd een beetje verslaafd aan 'Monk'. Een detectiveserie met een vleugje humor over een briljante ex-rechercheur, met ontelbare fobieën en dwangneuroses.
 
Back
Top