Sollicitanten bestand Transavia

....maar het zou Trans sieren om iets meer info te geven naar serieuze kandidaten. In de trant van of er nog gerecruited wordt wanneer het eventueel weer van start gaat en wat ik hiervoor gezegd heb.PS99

Helemaal mee eens, ik zou op airwork een oproep en dan met een paar man Trans om een update vragen.
 
Helemaal mee eens, ik zou op airwork een oproep en dan met een paar man Trans om een update vragen.

Graag! Erg veel behoefte aan wat extra info omtrent aannames bij Trans. Ik lig dan wel leuk op de plank, maar daar heb ik momenteel bijzonder weinig aan...
 
Nou ik bedoel dus dat jullie dat zelf regelen....

haha ja dat begreep ik wel...

Een mail sturen naar Trans heeft echter weinig zin, hun inbox zit inmiddels al vol met mijn mailtjes, en gemiddeld beantwoorden ze er 1 op 20 ofzo...
 
haha ja dat begreep ik wel...

Een mail sturen naar Trans heeft echter weinig zin, hun inbox zit inmiddels al vol met mijn mailtjes, en gemiddeld beantwoorden ze er 1 op 20 ofzo...


Daarom zou ik een aantal lui verzamelen en daarmee een brief opstellen of langsgaan. Het zijn net echte mensen daar bij vliegdienst, alhoewel dat niet altijd direct merkbaar is.

Ik ben het met de voorgaande posts eens, een kort briefje/mailtje met de stand van zaken lijkt me het minste wat je mag verwachten als je 65 euro hebt gedoneerd.
 
Back
Top