T
Reaction score
0

Profile posts Postings About

  • G
    Hey Tjeerd,

    Echt super tof van je dat je me wilt helpen! accepteer jij ook donaties?:D

    Zelf denk ik dat ik het programma open met een verkeerd programma of misschien ligt het aan mijn unrar programma die het zip bestand niet goed uitpakt.
    Maar zo handig ben ik niet met een pc dus ik hoop dat jij mij verder kunt helpen.:grijns:

    Hier een print screen:

    G
    Beste Tjeerd,

    Super vet dat je een programma heb ontwikkeld waar de klu test mee kan worden geoefend!:) Zeer binnenkort heb ik de hand voet oog coordinatie ( vlieger test ) bij het CML. Ik probeer je programma te openen maar ik krijg het helaas niet voor elkaar. Hoe kan ik dit programma zo snel mogelijk werkend krijgen zodat ik kan gaan oefenen?:airforce:

    Als ik nu project.exe open krijg ik een heel Chinees verhaal waar ik niks van snap:confused:

    Als je me zou willen helpen zou echt top zijn!
    Hoi Tjeerd,

    Ik las dat je allemaal handige programma's had om je voor te bereiden op selecties. alleen je site doet het niet meer. Waar kan ik die pragrammaatjes nu vinden?

    Gr Jack
    Hoi Tjeerd,

    Ik las dat je allemaal handige programma's had om je voor te bereiden op selecties. alleen je site doet het niet meer. Waar kan ik die pragrammaatjes nu vinden?

    Gr, Random
    Hallo Tjeerd,

    Jij had wat mindcalc proggies op je site staan. Mindcalc en Mathtrx. Je site werkt helaas niet meer, zou jij deze misschien naar me kunnen mailen? iwanz85@gmail.com. Alvast bedankt!

    Gr,

    Iwan
    Hey Tjeerd.

    Ik heb zojuist je nieuwe coordinatietest gedownload maar ik krijg allemaal meldingen over missin bpl en dll files.
    Ik heb er een paar kunnen downloaden maar sommige kan ik niet vinden op google.
    Zoals de STLPMT45.Dll.
    Enig idee waar ik het hele pakketje kan krijgen? Of hoe ik dit kan omzeilen?
    Alvast bedankt!
  • Loading…
  • Loading…
Back
Top