selectie kls

hehe, medische keuring heb ik pas over 2 tot 3 weken

is dat 'kennismakingskamp' niet gewoon de ontgroening vand e cavv?
 
Dag mede-Hoofddorper,

Van harte gefeliciteerd! (Toch maar de april klas ;-)?) Tot ergens in augustus in Eelde (of all places)!

Gr.
 
@ Peanut: ja ik vind dit toch wel een unieke kans die ik maar meteen moet aangrijpen en bedankt :D

@sab: succes volgende week, ik zie jou dinsdagavond vast wel lekker zwoegen tegen de cavv :p
 
en als ik hem wel krijg, waar hecht hij belang aan altijd mooi meegenomen om dat al te weten :)

nu ja, ge zijt er toch door he, dus niks meer van aantrekken
hoe zit het eigenlijk met de vrije tijds kledij, ze zeggen dat je ordelijk moet overkomen
zijn jeans enzo toegelaten?
 
ik had voor mijn eerste 5 vluchten meneer oskam en als laatste vlucht had ik mevrouw van schie, allebei zeer relaxed, als je een van deze hebt moet je het maar zeggen

ik had de dag van de cavv gewoon een colbertje aan getrokken met daaronder een semi-nette broek :p, geen spijkerbroek, maar de rest van de gradelaars hadden gewoon spijkerbroeken aan volgens mij
 
Last edited:
is dat 'kennismakingskamp' niet gewoon de ontgroening vand e cavv?
Volgens mij wel, ik hoorde van een vriend van mij dat de ontgroening erg leuk was,

bezoek aan schipholtower
bezoek aan airbusfactory
karten

maar er wordt volgens hem wel wat te veel gedronken, maar je kan lekker uitslapen, das wel mooi :)

borger was wel wat lastiger zei hij, daar was het koud en kil. Die vlotten bouwen was echt lullig volgens hem, je ligt altijd in het water. Die Frans ofzo schijnt als commando te hebben gewerkt en dus totaal geen inzicht in de zaken te hebben...

keep me informed...

fenceman
 
borger was leuk en frans was wel grappig,
ik zit nu in mijn kamer na de kennismaking met de cavv, echt een supergezellige avond is dat

sab: hoe gaat de grading en met hoeveel mensen zit je, ik zie jou hoogstwaarschijnlijk morgen wel ergens in de kantine zitten..
 
Geronimo3 said:


sab: hoe gaat de grading en met hoeveel mensen zit je, ik zie jou hoogstwaarschijnlijk morgen wel ergens in de kantine zitten..


aangezien ik belg ben gingen ze een mailtje sturen met de resultaten, wat ze ook juist hebben gedaan

Ik ben GESLAAGD, joepieee

als instructoren had ik Dhr. Oscam voor de eerste 5 vluchten en voor vlucht F had ik Mvr. Van Schie.

Donderdag 12/5 verschijn ik voor de TOCO

dinsdag zijn we gaan voetballen, maar de borrel 's avonds kon om een bepaalde reden niet doorgaan
Zat jij soms bij die groep die in de vijver mocht springen? we stonden daar buiten in het zonnetje toen er een groepje werd ontgroend en in zijn onderbroek het koude water in mocht
 
Mensen, mensen. Ik heb eens gehoord dat in de vijver springen gewoon een van de tradities van Het CAVV is voor als je een 100% score voor een toets hebt gehaald. Haha leuke jongens daar!
 
Helemaal niet easyjet. Dat jij nou nooit 'inzet' toont en er zelf inrent.

greetz FIRESTARTER
 
Back
Top