SBS 6 Undercover

Ach, als ik soms in het buitenland zie hoe het met de beveiliging gesteld is... Ik zweer dat je op sommige plekken met een beetje geluk met een videotheekpasje en een hi-viz jasje een vliegveld op kan komen, en dan nog met een pistool onder je kleding ook.
 
Sensatie

Sensatie

De enige verliezers van deze heldendaad zijn de honderden medewerkers op schiphol-oost die nu uren in de rij kunnen gaan staan voor een 100% controle binnen afzienbare tijd.
Als meneer Stegemans echt sensatie TV wilt moet hij nog maar eens op schiphol-oost langskomen, en wel rond 06:30-07:00 bij de toegangspoort.:haha:
Het liefst herkenbaar met een SBS jasje aan, dan weten we zeker dan de honderden TD-ers hem niet zullen missen....
 
Overigens heeft de KLM pas wel echtheidskenmerken. Op de achterkant zit een hologram met KLM logo dat alleen oplicht met blacklight
 
De KLM mag hem strafrechtelijk vervolgen wegens vervalsing van persoonlijke toegangspassen.
Ook Schiphol mag hem vervolgen wegens onbevoegd rondlopen op beveiligd terrein.
Ook mogen ze SBS vervolgens wegens medeplichtigheid.

Het klinkt misschien te makkelijk maar hij zal er vast weer mee wegkomen. De rat.

Ik hoop echt dat ze hem een keer een lesje leren.
 
De KLM mag hem strafrechtelijk vervolgen wegens vervalsing van persoonlijke toegangspassen.
Ook Schiphol mag hem vervolgen wegens onbevoegd rondlopen op beveiligd terrein.
Ook mogen ze SBS vervolgens wegens medeplichtigheid.

Het klinkt misschien te makkelijk maar hij zal er vast weer mee wegkomen. De rat.

Ik hoop echt dat ze hem een keer een lesje leren.

Nou nou, de KLM en Schiphol hebben veel macht tegenwoordig als ik jou moet geloven:D

Schiphol en de KLM mogen hem alleen aanklagen. Justitie zou hem dan kunnen vervolgen. Overigens zal hij ook dan niet vervolgd worden want het door SBS 6 zelf opgenomen beeldmateriaal mag niet gebruikt worden als bewijs in dit geval.
 
Ach... we zijn nog niet klaar. Nu op SBS6 het vervolg programma over het lek dat SPL heet. Daar gaan we weer...
 
Overigens erg dom van die man aan de poort, want volgens mij mag je geen pet of muts dragen tijdens het maken van je ID-kaart.

Overigens is Stegeman alweer een paar keer gezien op en rond Schiphol, dus wel degelijk houdt men de zaken in de gaten. Echter kan men vanwege de huidige wetgeving niet tegen zo iemand optreden.
 
Overigens erg dom van die man aan de poort, want volgens mij mag je geen pet of muts dragen tijdens het maken van je ID-kaart.


Dat leek mij inderdaad ook al onwaarschijnlijk! Het programma van gisterenavond geeft wel een duidelijk beeld van de media geilheid van deze man. Continue zijn eigen uitzending ophemelen, :stapelge:!

Denkt hij nu de uitzending van Peter R. de Vries over de "ontknoping" in de Holloway zaak te overtreffen ofzo? Hij neemt in ieder geval wel de trekjes over van die meneer...

Waar ik me zo mogelijk nog meer aan gestoord heb is die muts van de SP, wat een dom mokkel zeg. Typisch SP om over dit onderwerp te gaan lopen gillen omdat ze weten dat het in de publiciteit komt!

Goed, hoe het ook zij, het is natuurlijk niet goed dat iemand met een helm op zo binnen gelaten wordt. Een toegangsbadge met een muts op lijkt me ook not done. Het is ook niet goed dat iemand ongestoord het regeringstoestel kan betreden. Maar waar ik me nog het meest aan stoor is dat een Schiphol medewerker dit niet bij zijn leidinggevende meldt zodat dit intern opgelost kan worden. Nee, hij gaat er mee naar Alberto Stegeman, dan is hij ineens geen nobody meer. Direct wordt de boel opgeblazen (leuke woordspeling) en komt het weer breed uitgemeten in de media. Goed om te weten voor kwaadwillende mensen, hoe ze het makkelijkst op het terrein kunnen komen, dat de hangaar altijd open staat, dat het regeringstoestel te betreden is, etc...

Waarschijnlijk zal er nu wel iets gaan veranderen bij de toegangscontrole van Schiphol-Oost (en terecht). Dit zal waarschijnlijk een ad-hoc oplossing worden wat zal resulteren in file leed bij de toegangspoorten. Dit zal weer leiden tot grote ergernis bij de personen die werken op Schiphol-Oost, de collega's dus van de klokkenluider. Ik kan dan alleen maar zeggen, vertel het rond wie de tipgever is zodat iereen hem persoonlijk kan "bedanken" voor zijn bijdrage aan een veiliger NL... ;)
 
klein stukje gezien van het filmpje gemaakt in een F70.
heb de buitenkant niet gezien dus weet niet of het de KBX is.

Waarom stond er wat aan in de cockpit? fms waren aan
 
om even terug te komen op controle van de id-kaarten. Vanzelfsprekend dat de manier van controleren nogal gek was, onacceptabel.
Maar het lijkt me dat id-kaarten met echtheids-merken erin, ook nagemaakt kunnen worden. Is het niet wat vergezocht om voor simpelweg iedereen een irisscan/fingerprint system in te voeren?
 
Het zou mij niet verbazen als een gemiddelde sensatiejournalist graag zijn stukje opleukt met wat beelden uit de cockpit.
En als je daar toch in stond, ach wat maakt het dan uit dat je wat archiefbeeldjes gebruikt. It's the thought that counts.........................

:biertje:
 
Ook zo vreemd dat je geen messen en vorken mag meenemen, net voor de gate word je kompleet binneste buiten gekeerd en mag je ze afgeven en worden in een bak gepleurt om vervolgens als je het diner voorgeschoteld krijgt in the plane weer netjes 3 stalen messen en vorken krijgt om iedereen af teslachten :grijns:
 
Ook zo vreemd dat je geen messen en vorken mag meenemen, net voor de gate word je kompleet binneste buiten gekeerd en mag je ze afgeven en worden in een bak gepleurt om vervolgens als je het diner voorgeschoteld krijgt in the plane weer netjes 3 stalen messen en vorken krijgt om iedereen af teslachten :grijns:


Meldt dat even bij onze Alberto, heeft hij in ieder geval weer een item voor komende zondag! :blabla:
 
Nou, hij heeft zijn zin gekregen... Wij stonden gisteren op Oost de kist in een hangar te ontdooien waar om de haverklap een busje met security langsreed. Terwijl we weer naar buiten werden gesleept, werd onze trekkerchauffeur staande gehouden, zijn ID doorgelicht en werd hij gefouilleerd. Wat heeft Alberto nu bereikt? Mensen die wel op Schiphol thuishoren worden om de haverklap lastiggevallen en opgehouden in hun werk.

Er kan nog steeds iemand vanaf de Kaag een stinger afschieten, maar onze concurrentiepositie brokkelt verder af.

Erik.
 
Laat hem maar wat reportages in de Gaza strook gaan maken. Als de Israelis hem niet pakken met een hellfire missile, dan gaat de Hamas wel achter hem aan.
 
Dat het op Schiphol niet oké is weten we nu wel. Waarom probeert de heer Stegeman het niet een keer op een Amerikaans vliegveld zoals JFK, IAD of LAX?
 
Misschien zouden we hem een keer op dit forum moeten wijzen, en dat hij het dan ook serieus leest. Dan wil ik hem nog wel eens van zulke rotte uitzendingen zien maken.
 
Misschien zouden we hem een keer op dit forum moeten wijzen, en dat hij het dan ook serieus leest. Dan wil ik hem nog wel eens van zulke rotte uitzendingen zien maken.


Doe maar niet, dan gaat hij misschien A.B. als informatiebron gebruiken! :blabla:
 
Nou, hij heeft zijn zin gekregen... Wij stonden gisteren op Oost de kist in een hangar te ontdooien waar om de haverklap een busje met security langsreed. Terwijl we weer naar buiten werden gesleept, werd onze trekkerchauffeur staande gehouden, zijn ID doorgelicht en werd hij gefouilleerd.

Dat was al zo.. : van oost naar airside slepen over de rode lijn is security check.
 
Back
Top