Ryanair's Trans-Atlantic plan

Ja we verklaren hem hier ook voor gek maar Overload sponsort idd de businessclass...geen goedkope tripjes...Ieder zn meug ;-)

Maar ik moet je hier corrigeren: MOL rapporteert aan Bonderman[URL="http://en.wikipedia.org/wiki/David_Bonderman"URL]
BK maakt dan ook meer sense...maar ik dwaal af geloof ik

Ja is lekker hier...stikt alleen van de Yanks
 
Overload,

Iedereen kiest uiteraard zelf of hij (alleen maar) biz vliegt. Is ook niets mis mee. Zij betalen inderdaad voor het grootste deel ons salaris. :)

De stellige manier waarop je het schrijft komt alleen nogal denigrerend over naar betalende economy long haul paxen toe.

jmho
 
Klinkt erg origineel die plannen om trans Atlantisch te gaan!

Ik was van de week in East Midlands en er zijn weer assessments aan de gang. Het waren metname ervaren mensen. Misschien van airlines die failliet zijn gegaan? In ieder geval goed nieuws voor mensen die opzoek zijn naar een baan.

Ciao!
 
De assesssments zijn van mensen die al uitgenodigd waren voor de aanname stop. De aanname stop is voorlopig tot 3 Januari. Het hangt er een beetje van af wanneer de deliveries weer beginnen. Bij Boeing gaan ze weer aan het werk, maar er is nu een ander productieprobleem wat eerst moet worden opgelost.
 
Over het grote mannenbad

Over het grote mannenbad

Vriendelijke Forum lezers,

Tja, ik werk ook bij RYR. Aangezien ik vaak in EMA ben en idd ook in DUB hoor je zo nog eens wat door de wandelgangen van RYR. Er zijn in DUB bij OPS al wat verandering gaande, wat precies zullen we ervaren in de toekomst.

Een bericht aan RYR collegas:OPS manual part 7 is al flink veranderd, of moet ik zeggen aangepast. Ryanair Vliegers, weten dat het in dit hoofdstuk gaat over dienst -en rusttijden. Aangezien dit hoofdstuk door een stel advocaten is geschreven is het lastig te intepreteren.

Deze implementatie heeft niet direct effect op de huidige operatie, maar past netjes in het plaatje voor de aankomende "langere routes".

Groet
BJ
 
Hm, Overload - Amerikaanse crews? Is het plan dan om vanuit Amerika naar Europa te vliegen in plaats van andersom?

@Binky: Grappig, ik had er zelf nog niet naar gekeken maar ze zijn inderdaad al bezig de longhaul operatie te omschrijven :)
 
Ik heb geen inzage in jullie hoofdstuk 7, maar ehh... is dat niet gewoon de nieuwe EU-OPS die er sinds kort in verwerkt is ? En dat het daardoor lijkt alsof de manual aangepast is voor long haul..... ?
 
Aangezien MOL altijd gezegd heeft dat een trans-atlantische operatie los zal staan van Ryanair lijkt het me niet logisch dat dat in de RYR OPS-A verwerkt wordt....
 
Chapter 7 is voor het grootste deel uit EU ops ge-copy-paste. Het heeft niets met Trans Atlantisch te maken. IK weet wel bijna zeker dat de KLM, Easy etc etc limits dr vrijwel hetzelfde uitzien. Dub OPS heeft het computersysteem aangepast om de nieuwe regels er in te verwerken.

Een Transatlantische onderneming wordt een zelfstandig bedrijf, met eigen personeel.
 
Exact! dont keep your hopes up dat je binnen RYR naar een nieuwe longhaul opzet zal gaan (tenzij je wilt dokken natuurlijk)
Ze zouden knettergek zijn een riskante operatie (en dat heet longhaul) samen te voegen met een goedlopende shorthaul operatie...

En OPS manual part A heeft er binnen RYR niets mee te maken
 
Als ryanair er los van staat zou dit topic dan niet

Mol's transatlantic plan moeten heten?
 
Ik heb geen inzage in jullie hoofdstuk 7, maar ehh... is dat niet gewoon de nieuwe EU-OPS die er sinds kort in verwerkt is ? En dat het daardoor lijkt alsof de manual aangepast is voor long haul..... ?

Nee joh, is ook gewoon maar geklets
 
Denk dat Binky Jr. vooral doelt op het feit dat flightdeck nu 13 duty mogen doen voordat ze in discretion gaan, dat was eerst 12.
 
En dat wijst op longhaulplannen??
Denk toch echt dat de Ops Manual een beetje beter gelezen moet worden door deze en genen
 
Onassis, ik denk dat mensen snel en graag speculeren over dingen.
Persoonlijk denk ik dat als er longhaul wordt opgestart dit niet onder het huidige Ryanair zal vallen. Daarom heeft deze Chapter 7 daar sowieso niets mee te doen lijkt me.
 
Wat de long haul plannen betreft,

Ik ben net terug vanuit Seattle om een kist op te halen. Er waren mensen mee, die een kijkje zouden nemen naar 2e hands kisten?? Voornamelijk 757 en ook waren ze geinteresseerd in de 787. Maar men mocht blijkbaar niet weten waarom ze aan boord waren.

Hoe dan ook, er zijn op dit moment 3 scenarios waar men over speculiert. 1. Men gaat onder Ryanair de long haul routes openen. 2. O'Leary start een nieuw bedrijf op (Zoals zn vader dat deed en dat bleek gruwelijk mis te gaan) en gaat long haul vliegen. 3. Aer Lingus is defenitief onder O'Leary's macht en er gaat in de Ierse geschiedenis weer een mijlpaal gezet worden.

Het enige wat ik als werknemer binnen en buiten de cockpit kan zeggen. Waar rook is is vuur, ook al draagt Mick een goude ringen, het blijft en is een lelijk ding, zoals de waard is vertrouwd hij zn gasten...enne..lullen als brugman want dat is tenslotte waar deze site allemaal om gaat.

Dikke kus
BJ
 
Back
Top