Ryanair SOP's

mjs

Member
Beste allemaal,

Terwijl ik nu thuis zit af te wachten lijkt het mij een prima idee om alvast de SOP's en eventueel de CBT van Ryanair alvast te gaan leren, ook op verzoek van "Paddy".

Zo nu mijn vraag, heeft iemand de Ryanair SOP's en eventuele ander leer materiaal voor de Typerating beschikbaar?

Mvg.

Marc
 
Proficiat met je aaname,

als je tijd hebt om het verloop van je selectie eens te beschrijven - zou leuk zijn. Ben volgende maand klaar met MCC normaal, en ga Ryanair contacteren. Hoelang heb je gewacht op antwoord voor je selectie?


greetings - 330
 
beste allemaal,

Inmiddels heb ik de SOP's binnen *nogmaals bedankt!* en de cbt is aan het downloaden.

@FL330, voor de beschrijving van de Ryanair selectie kun je het beste in de kennisbank gaan lezen. Wat ik je wel ten zeerste kan aanraden is het Lady Gate Guesthouse! een ideaal hotel met veel Ryanair vliegers.

Zelf heb ik Ryanair niet hoeven te contacteren, ik kreeg een oproep via mijn vliegschool (Oxford Aviation Academy) om mijn CV te forewarden, een week later werd ik gebeld.

Mvg.

Marc
 
Zelf heb ik Ryanair niet hoeven te contacteren, ik kreeg een oproep via mijn vliegschool (Oxford Aviation Academy) om mijn CV te forewarden, een week later werd ik gebeld.

Mvg.

Marc


Beste Marc,

Wanneer is dat geweest?

Greetz,
PH-FLY
 
Een paar weken terug, ik heb 19 Nov. mijn assesment gehad.


Ok, apart gezien andere posts hier op Airwork waarin aangegeven wordt dat er voorlopig geen nieuwe mensen opgeleid worden...

Gefeliciteerd in ieder geval en veel succes bij het verdere verloop!
 
Back
Top