Ryanair - Base Kiezen?

Hades

New member
Ik heb gelezen dat Ryanair 41 bases heeft waaronder Charleroi. Nu vroeg ik me af in hoevere je vrije bent / inspraak hebt omtrent de keuze van je base.

Ik zou namelijk graag naar België commuten. Of dit nu voor RYR is of een andere club, commuten staat vrij hoog op m'n verlanglijstje. Het voordeel van RYR is dat deze een base hebben in Charleroi. Dit wil zeggen dat ik vrij vaak terug naar m'n base keer en dus op een uurtje rijden terug thuis ben. Heel makkelijk om te commuten dus.

Voor mij is dit allesinds een groot pluspunt aan RYR. Natuurlijk weet ik niet in hoevere je inspraak hebt over je base maar daar ben ik hier dus voor. Heeft iemand hier soms meer info over?
 
Voorkeur mag je opgeven, kans is 40%, zeer ruwe schatting.

Let wel, als je na x jaar (jaartje of 3, 4 nu) een upgrade naar captain mag doen (en haalt ;)) krijg je automatisch een base change. En als captain kom je niet 1,2,3 weer terug.

(dit is de reden waarom ik hard aan het twijfelen ben of ik wel de upgrade "wil" "doen").

Aan de andere kant, er is op dit moment in luchtvaartland niets te kiezen, tekenen bij wie je aannemen wil...
 
Hades, je mag blij zijn als je een keer een vliegende baan krijgt en zou me zeeeeker geen illusies maken dat je kan commuten. Sorry hoor, maar in deze tijd met zoveel mensen op de grond, krijg ik de kriebels van een uitspraak als deze.
 
Sorry hoor, maar in deze tijd met zoveel mensen op de grond, krijg ik de kriebels van een uitspraak als deze.

Dankje.

Inderdaad, anders moet je even blijven wachten tot je wat hebt in de buurt. Dan zit je nog heeeeel lang vrees ik. Zijn nu 49 bases als ik niet nog een laatste toevoeging heb gemist.

Ben je toevallig K.v.O?
 
Hey JC,

Klein vraagje tussendoor.

Je zegt dat je een base change krijgt bij een upgrade, maar dat is dus niet naar je requested base of wel, als ik het goed lees bij je. Vlieg je zelf op Weeze? (btw, ik snap als je daar geen antwoord op wilt geven, ben gewoon nieuwsgierig)
Ben erg benieuwd.
Ook best wel benieuwd naar het aantal aannames bij Ryanair op dit moment?
Tot zover de off topic :)

Gtzz
 
Nee dat is naar de base waar ze captains nodig hebben.

Zit idd in Weeze, uurtje van thuis...

Aannames: plentyveel
 
Back
Top