De kisten vliegen in de winter andere routes dan in de zomer. Niet zozeer minder (hoewel wel een beetje aangzien het meeste onderhoud in de winters staat gepland). De kisten staan daardoor in andere bases en er worden meer vluchten naar STN gedaan ipv van STN. In STN hebben we 1 kist minder deze winter dan in voorgaande jaren. Daar is dus niets ongewoons aan.
Waarom zouden we niet moeten aannemen? Er is een enorm vliegers tekort momenteel en in STN worden al vluchten gecancelled vanwege gebrek aan vliegers. En er komen nog zo'n 50 kisten bij dit jaar...... Maar het lijkt jou dus beter om die in de zomer aan de grond te laten staan zodat in de winter iedereen maximaal vliegt als ik het goed begrijp?
Bedankt voor de nuttige bijdrage over BALPA, je support wordt erg gewaardeerd.
uit het verleden behaalde resultaten bieden geen garantie voor de toekomst!!
Ik hoop ook echt that the fo´s in stansted nu nog 90 uur vliegen, want de aankomstige trainingen en het winterschema zal daar snel verandering in brengen.
Ik laat deze discussie voor wat hij is, aangezien ik niet in kan zien, dat op de basis waar ik zit, hahn, wij de 850 gemiddeld gaan halen, en dat ziet volgens mij niemand hier eigenlijk gebeuren. ja trouwens wel, het manegement.
probeer gewoon een eerlijk en rieel beeld te vormen voor een ieder, en als ik boven de 700 betaalde uren uitkom, kan ik goed leven, en geniet ik volop!!
Erg jammer dat Balpa besloten heeft zich voorlopig terug te trekken.
Omdat Ryanair brookfield per blokuur betaald, kan Ryanair makkelijk FO's recruiten naar het aantal dat Ryanair in de zomer nodig heeft. In de winter moeten ze zelf maar hun boontjes zien te doppen. De initiele trainingskosten worden in de zomer makkelijk terug verdiend!
Het wisselt, er zijn een paar mensen die met enige regelmaat wel het woord vakbond gebruiken, maar over het algemeen hoor ik er niet zo veel over. Zijn nu met het opzetten van een "employee representation committee" bezig.