Zo grappig dit. Mensen willen maar goedkoper en goedkoper. Maar men verwacht natuurlijk wel de allerbeste service. Ik zou niet in een Ryanair toestel willen zitten tijdens een emergency, dan ga je het verschil merken met ECHTE vliegmaatschappijen. En dan heb ik het nog niet eens over de FO's met 200k schuld, die 1k rente en aflossing betalen. Met een kop vol zorgen 100+ pax vervoeren.
Schot voor de boeg, maar ik herinner me nog een discussie over een Belgische A340 (?) piloot die te pletter viel met een open deur, waarbij veel posters aangaven die deuren onder geen beding open te doen zonder een trap of slurf er aan. Wellicht dat dat ook mee heeft gespeeld, ik kan me zo voorstellen dat je liever een paar oververhitte passagiers hebt als eentje die uit de deur valt?Ik heb natuurlijk geen achtergrond info of hoe lang het allemaal geduurd heeft? Zou zelf nooit de deuren gesloten hebben in deze omstandigheden, maar ja wie ben ik en het is altijd lastig te beoordelen vanaf de zijlijn. Is jouw info een beetje betrouwbaar Xolon of gewoon een persoonlijke interpretatie.
...dramatisch Engels... ...emergencys...