real men don't go-around!?

Let me rephrase this for ya "real men WILL go around" dumbasses
 
als ik alleen die italianen al hoor wil ik al stoppen met kijken!
Die gasten praten zo vaak zo verschrikkelijk slecht engels dat niemand er wat van snapt.

en idd real man DO go around!
 
Buiten dat... er lijkt constant paniek te zijn. En dat terwijl je juist rust wil hebben op zo'n moment. ;)
 
Hmm... het is toch zo dat hoe lager je bent je bij steeds minder grote bankangle al een warning krijgt? onder de 50ft bij 5' bank ofzo?

Ik wil niet al te lullig doen maar met deze videokwaliteit is het wel lastig een goed beeld te krijgen van hoe het er nou precies aan toe ging.
 
Raar hè, dat die club miljarden verlies lijdt met zo'n mentaliteit en alleen maar overleeft door kapitaalinjecties van de staat...

Ik hoop dat als AF-KL ze opkoopt, dat er dan eerst een hele hoop managers de laan uit vliegen anders zie ik het als een bodemloze put.
 
35ckaj9.jpg
 
Het verbaast me dat dat trouwens mag,wat is het volgende: muziek luisteren in de cockpit...:grijns:

De Socata's hier hebben zelfs een "music in" plug zodat je lekker je iPod o.i.d. kan aansluiten op het com systeem ;) Als er radio verkeer is schakelt hij vanzelf uit. Dat laatste is natuurlijk wel irritant als er druk radioverkeer is.
 
bij ons is bulletin uigebracht dat Ipods, PSP's, DVD spelers, superduper Nintendo's niet meer toegestaan zijn in de cockpit... Begint bijna op werk te lijken... Als ik straks ook nog eens mn maxim, FHM en Playboy moet thuis laten kap ik er mee.

FD
 
ik heb bijna altijd de adf op een muziek zender staan, behalve als we heel erg naar het oosten gaan (versta je er toch niets meer van). Is toch lekker, een muziekje op de achtergrond?!

....en de smoke in cockpit drill komt ook nog wel eens voor.
Al ben ik hier als niet roker geen voorstander van, en vraag dan ook vaak of ze er mee op willen houden.
 
Back
Top