Randstad zoekt piloten???

Status
Not open for further replies.
P.s. check VLM afdeling. Daar wordt door een VLM vlieger iets dergelijjks geconformeerd. Maar ik was het niet. En waar vuur is is rook dusssssssssssssssss
 
En ik zal bevestigen dat ik bij VLM op het TrDpt papieren heb gezien met het letterhoofd van Stella. Ja, er wordt gepraat blijkbaar, maar het is mijlen weg van preferred supplier oid. Ik meen voorlopig dat er twee door de keuring heen gaan en daarna ziet men wel.

VLM neemt mensen aan naar eigen behoefte, op dit moment nemen ze graag locals aan per station. Belgen in België, Ollanders in Nederland, etc etc. Uitzondering voorlopig de UK vanwege een groot aantal ex-Skywayers en ex-New Airders, maar langzaam komen er meer Engelsen in de cockpit.
 
Avi8tor said:
Kwentje jij weet niet veel he. Zou me als ik jou was eerst is verdiepen in scholen voordat ik uitspraken zou doen. Bovendien is het zo dat veel company's in aviation zulke bedrijven inschakelen. Zo ook wij. Niets mis mee, bovendien ruled SAA op het moment maar dat had je nog niet begrepen zeker. Poets je kennis is op voordat je uitspraken doet die niet bij iedereen goed vallen.
Avi8tor,

De laatste 2 jaar heb ik mij behoorlijk verdiept in de vliegscholen voor het geval je het niet wist. Dat scholen bedrijven in schakelen voor het werven van leerlingen wist ik ook. Maar een uitzendbureau, kom op zeg!
Dat SAA op dit moment "ruled" had ik inderdaad nog niet begrepen. Ik heb met een aantal leerlingen van SAA gesproken en ze gevraagd waarom ze die school gekozen hebben. Op punten als kleinschaligheid en persoonlijke aandacht voor leerlingen zal SAA ongetwijfeld beter zijn dan een KLS/NLS/willekeurige andere grote school. Maar dat is niet het doorslaggevende punt waarop ik de keuze van een school bazeer. Zeker niet als het gaat om een bedrag van bijna een ton.
De Nederlandse vliegscholenmarkt heb ik toch wel een beetje gezien, allemaal hetzelfde verhaal. "Goede examen resultaten, al onze leerlingen hebben een baan, goede contacten met maatschappijen, lage rente op een lening", ik geloof het allemaal niet meer.

De enige school in Nederland waar ik nog wat vertrouwen in heb is EPST. Omdat je daar tenminste zwart op wit in een contract vastgelegd krijgt dat zij je lening terug gaan betalen als je na 2 jaar nog geen betaalde baan als piloot hebt.
Binnenkort ga ik de selecties doen bij CTC in Engeland. De kans dat je daar doorkomt is behoorlijk klein, maar dat heb je ook de beste kans op een goede baan na de opleiding.
Als SAA met voorwaarden komt als EPST of CTC, dan ben ik de eerste die zegt dat SAA ruled.
Maar nu zeker niet, ik zie het punt niet waarom ze beter zouden zijn dan elke andere willekeurige Nederlandse school.
 
Kwentje je moet doen wat je denkt dat goed voor je is. Garantie tot de deur is het enige dat de luchtvaart je geeft. En voor de rest ga ik nu zwaaaaaar slapen want ik ben echt totaal gesloopt, immers: JEUHHHHHHHHHHHHHHH, FI EXAMEN GEHAALD.:) :) :)
 
Zeg OPS, uit jou vingers is lekker veel gekomen de afgelopen maanden ha ha. Wat dat betreft pas je goed bij het land van pattatekes. Succes buddy ;)
 
Avi8tor said:
Zeg OPS, uit jou vingers is lekker veel gekomen de afgelopen maanden ha ha. Wat dat betreft pas je goed bij het land van pattatekes. Succes buddy ;)

Begint gezellig te worden hier :bwah:

@ Avi8tor: Ik zag in de andere threat een opmerking van je:

Avi8tor said:
Het is niet voor niets dat bv de luchtmacht hun grading aan ons uitbesteed.

Sinds wanneer doen "jullie" dat dan?
 
Ik denk dat je mijn vraag verkeerd hebt begrepen maar ben benieuwd naar die luchtmachtselectie en Stella.... Ik begrijp uit jouw verhaal dat Stella dat doet. Ik vroeg mij af sinds wanneer?
 
GAYvi8tor denk je zelf dat je belangrijk genoeg bent (of denkt) dat jij dingen niet mag vertellen....gast kom op, ik vind het maar een beetje popi doen. En als je het echt niet mag vertellen dan haal je het toch later weg, dan ga je niet in een post daarna zeggen dat je het eigenlijk niet mocht vertellen ofzo....

beetje jammer ook "rulende school"....
 
loser

loser

Fenceman said:
GAYvi8tor denk je zelf dat je belangrijk genoeg bent (of denkt) dat jij dingen niet mag vertellen....gast kom op, ik vind het maar een beetje popi doen. En als je het echt niet mag vertellen dan haal je het toch later weg, dan ga je niet in een post daarna zeggen dat je het eigenlijk niet mocht vertellen ofzo....

beetje jammer ook "rulende school"....

wat een loser ben jij zeg met je gayvi8tor. Wie denk jij wel niet dat je bent Fenceloser!!! Als hij redenen heeft ergens verder niet op in te gaan, moet jij DAT RESPECTEREN!!
 
Idd Fenceman, leuke uitspraak van je al is het wat beneden mijn niveau. Ooit wel is gehoord dat je sommige dingen maar beter niet tegen de verkeerde mensen moet zeggen. Think about it. P.s. man jij gaat het ver schoppen met zo een attitude........ :confused:
 
Ik kijk nu al een tijdje mee op AIRWORK.
Vind mensen als Fenceman met hun niet onderbouwde opmerkingen erg jammer. Als je commentaar geeft doe dit dan op een normale manier! Als er mensen gekickt mochten worden zou jij bovenaan het lijstje komen.
 
Avi8tor said:
Kwentje jij weet niet veel he. Zou me als ik jou was eerst is verdiepen in scholen voordat ik uitspraken zou doen. Bovendien is het zo dat veel company's in aviation zulke bedrijven inschakelen. Zo ook wij. Niets mis mee, bovendien ruled SAA op het moment maar dat had je nog niet begrepen zeker. Poets je kennis is op voordat je uitspraken doet die niet bij iedereen goed vallen.

Als je je zo opstelt op een BB kun je verwachten dat er mensen zich aan je gaan ergeren. Eerst begin je Kwentje te beledigen, daarna doe je net alsof je de wijsheid in pacht hebt wat betreft de vliegopleiding situatie in NL. Vervolgens spreek je namens Stella alszijnde wij... terwijl je je FI destijds nog moest halen. Meest storend aan deze hele post is nog het ophemelen van Stella terwijl die zeer laakbaar reklame maken via Randstad onder volledig valse voorwendselen. Hoe goed je opleiding ook moge zijn, als je op die manier probeert naive buitenstaanders te verleiden tot het aangaan van een opleiding van een ton euro's waarbij de baangarantie al verlopen is als je bij Randstad hebt aangeklopt, dan ben je gewoon een geldgeile k*tinstelling. Doe me dus een lol en ga deze troep niet lopen verdedigen hier....
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top