Randstad zoekt piloten???

Status
Not open for further replies.

AIRAC

New member
Zat lekker te simmen op het FS weekend in het aviodrome, komt er een leuke jonge dame van randstad of ik misschien piloot wil worden...
Later op school ook meerdere posters van Randstad dat ze opzoek zijn naar verkeersvliegers.

Willen ze gewoon een school feeden en geld binnen halen of is het een interessant aanbod?
 
Kwentje jij weet niet veel he. Zou me als ik jou was eerst is verdiepen in scholen voordat ik uitspraken zou doen. Bovendien is het zo dat veel company's in aviation zulke bedrijven inschakelen. Zo ook wij. Niets mis mee, bovendien ruled SAA op het moment maar dat had je nog niet begrepen zeker. Poets je kennis is op voordat je uitspraken doet die niet bij iedereen goed vallen.
 
Ik zou hier erg mee oppassen. Mensen voor een opleiding recruteren is 1 ding, maar randstad wordt door de meesten toch wel geassocieerd met banen en die garantie is hier dus niet. Overigens associeer ik stella nog altijd met de volgende linkl http://www.stellabos.nl/ Er zijn betere mogelijkheden om je 100.000 euro te investeren volgens mij....goedkope truuk om leerlingen te krijgen.......Als ze echt zo dringend mensen nodig hebben, laat Randstad die vliegopleiding dan maar betalen!

Cheers!
 
Last edited:
Avi8tor said:
... Bovendien is het zo dat veel company's in aviation zulke bedrijven inschakelen. Zo ook wij. ...

Klopt ja als er vacatures zijn voor stewardessen, afhandelaars, bagagemedewerkers o.i.d. Hier kun je het vak als vlieger waar je eerst een 2 jarige opleiding van 100k tegenaan moet gooien niet mee vergelijken. Je wordt immers niet geworven voor een specifieke vacature bij een airline maar om een plaatsje te vullen bij een school. Dat zijn twee hele verschillende dingen!

Dat jij fan bent van de SAA is je goed recht, maar ga niet mensen belachelijk maken die er wel objectief tegen aan kijken. En als die school zo ''ruled'' dan neem ik aan dat het ronselen van studenten niet nodig zou zijn.

Just my 2 cents...
 
Oh god, je moet hier blijkenlijk ook niet een ding zeggen of er is weer een heeeeeel leger dat het beter weet. Tja, zo gaat dat op het pbb he! Het is trouwens niet ronselen maar kenbaar maken aangezien Stella RVDS heeft overgenomen en een hele andere koers is gaan varen die erg aanslaat. Zo staat Stella volledig borg voor je opleiding en hebben we oa een contract met de VLM. We timmeren hard aan de weg en de eerste resultaten zijn al daar. Verder ben ik geen fan van Stella maar gewoon enthousiast omdat er eindelijk is iets voor leerlingen wordt gedaan en als dat niet zo was zou ik het ook zeggen. Maar het kan altijd beter, das waar. Nog een ding, je koopt een opleiding geen baan. Die koop je op de HBO of Universiteit toch ook niet. Vliegse, Avi.
 
Avi8tor said:
en hebben we oa een contract met de VLM. We timmeren hard aan de weg en de eerste resultaten zijn al daar. Verder ben ik geen fan van Stella maar gewoon enthousiast omdat er eindelijk is iets voor leerlingen wordt gedaan en als dat niet zo was zou ik het ook zeggen.

Klinkt goed. Heb je wat concrete voorbeelden? en wat voor contract met de VLM?

FD
 
Avi8tor,

Ik krijg wel eens vragen van mensen die een keuze gaan maken voor hun vliegopleiding en ben dan ook wel beniewd naar wat dingen zodat ik deze mensen eventueel kan doorverwijzen:

Wat bedoel je met:
Zo staat Stella volledig borg voor je opleiding
?

Wat wordt er extra voor leerlingen gedaan t.o.v. andere vliegscholen?

Wat houden de VLM contracten in?

Heeft Stella ook nog andere contracten met luchtvaartmaatschappijen?

Hebben Stella studenten recht op studiefinanciering ?

cheers
 
Ik ga je het vertellen zodra ik tijd heb want mijn FI examen nadert en mijn knieen beginnen enigzins te knikken dus standby voor je antwoord.
Kan je al wel vertellen dat ik dat gezeur over baangarantie zat ben. Bestond het maar zwart op wit ergens dan waren we daar is met zijn allen over klaar.
Ben het met je eens dat iedereen je als wannabe piloot van alles voorspiegeld en dat dat gemeen is dus laten we het is met zijn allen voor eens en altijd op een (eerlijk) rijtje zetten.
Call you back when time time permits, Jr.
 
We timmeren hard aan de weg en de eerste resultaten zijn al daar. Verder ben ik geen fan van Stella

"we" en "verder ben ik geen fan"????? :confused: Volgens mij heb je een hoog El Trim gehalte als je al niet een en dezelfde persoon bent :rolleyes:
 
SAA (South African Airways) zoekt vliegers? Fantastisch toch!
:rolleyes:

en Avi8tor, wat is dit nu voor een Nederlands of Engels:

'bovendien ruled SAA' ????????
'Poets je kennis is op'
'eerst is verdiepen'

Vertaling graag
 
Last edited:
@ Metro: Dacht dat ik de enige was die het niet begreep :grijns: (Maarja, ik ben al oud...)

@Avi8tor: Ben beniewd naar de antwoorden. Succes met het FI examen!
 
Avi8tor said:
Ik ga je het vertellen zodra ik tijd heb want mijn FI examen nadert en mijn knieen beginnen enigzins te knikken dus standby voor je antwoord.
Kan je al wel vertellen dat ik dat gezeur over baangarantie zat ben. Bestond het maar zwart op wit ergens dan waren we daar is met zijn allen over klaar.
Ben het met je eens dat iedereen je als wannabe piloot van alles voorspiegeld en dat dat gemeen is dus laten we het is met zijn allen voor eens en altijd op een (eerlijk) rijtje zetten.
Call you back when time time permits, Jr.

En je hebt wel tijd om dit te schrijven ipv een paar duidelijke antwoorden? Als je die 5 minuten echt zo hard nodig hebt voor je FI examen dan wens ik je echt heel veel sterkte....
 
Metro, dat heet turbotaal. Maar neem me niet kwalijk hier en daar een lettertje te missen als ik vet na twaalven iets post. Dan ben ik net klaar dus ook redelijk gaar van het werk.

FI examen loopt, volgende week wo deel 2. So far so good maar man wat een moeilijk examen.

En die 5 min die nam ik om even te antwoorden omdat ik mijn mond eerder voorbij had gepraat. Sommige dingen kan/mag ik eigenlijk niet zeggen maaaaaar: enthousiast he. Vandaar dat ik helaas niets kan/mag zeggen over SAA mbt VLM oa. Enfin, jullie snappen het wel hoop ik. Ieg bedoelde ik het goed en misschien belangrijker: gelogen heb ik niet dus trek je eigen conclusies.

Gasten, vliegse deze week. Groetjes me.
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top