Raadplaatjes (eerste ronde)

Voor mij te moeilijk, heb geen enkel aanknopigspunt gehad. Leek wel op Cessna gear met Piper vleugels en staart. Alleen kloppen de dimensies niet echt meer.

Plus ik denk een aanstaande raadplaatjes-burn out ook mogelijk is.

Ik kan er even niets mee. Is `t een fabriekstoestel? Staat experimental op i.i.g.
 
The Pazmany PL-4A is a senior among the homebuilt designs. This single place low wing aircraft features a fully enclosed cockpit, all aluminum construction with folding wings. A very rugged time-tested design. Won "Outstanding New Design" at EAA Oshkosh 1972.

http://www.greatplainsas.com/pazmany.html

Of ben ik weer te laat?

Anyways als ik a/d beurt ben, dan open floor!
 
Een vreemd geval:
wasdanou.jpg
 
Taildragger, ik denk dat je toch iets van het rookgordijn zal moeten opheffen, want er zijn nog maar bar weinig reacties. Of zou de lol van het spelletje er zo langzamerhand wat vanaf zijn? :eek!:
 
Taildragger, ik denk dat je toch iets van het rookgordijn zal moeten opheffen, want er zijn nog maar bar weinig reacties. Of zou de lol van het spelletje er zo langzamerhand wat vanaf zijn? :eek!:

Je hebt gelijk, het is waarschijnlijk een echt moeilijke (De lol is er voor mij nog niet af trouwens)
Hint: Je ziet geen rook, maar onvervalste stoom!
wasdanou.jpg
 
Uit Wikipedia: "In 1874, Félix du Temple built the "Monoplane", a large plane made of aluminium in Brest, France, with a wingspan of 13 meters and a weight of only 80 kilograms (without the driver). Several trials were made with the plane, and it is generally recognized that it achieved lift off under its own power after a ski-jump run, glided for a short time and returned safely to the ground, making it the first successful powered flight in history, although the flight was only a short distance and a short time."
 
heel goed Chaseplane, the floor is yours.

Dit vliegtuig had ook een stoommotor en vloog dus al 29 jaar vóór de gebroeders Wright.
 
Back
Top