Raadplaatjes (eerste ronde)

heb de show van die Strikemaster (NX2146J BAC167 Dragon Aviation) een paar weken geleden mogen aanschouwen, slappe hap als ik zo vrij mag zijn... (hoop herrie weinig actie, ver van publiek, grote verre bochten, gigantische loopings)

 
doe ik er toch gewoon eentje... :

rofl.jpg
 
@capt. K: B...no more cafeine for you! :)

noot: het antwoord is niet goed overigens
 
Last edited:
Eerst doen, dan denken is ook mijn motto... Je moet mijn simsessies dan ook eens zien.

Tsja, na een simpele Buran-google was dat me ook (pijnlijk) duidelijk.
 
ik reken het antwoord van FC gewoon goed!
Het betrof de Apollo module waarmee de astronauten naar Skylab reisden...het missie nummer weet ik even niet meer...hangt in een museum deze...
FC, the floor is yours!
 
OK, thanks!

Uit mijn voorraadje die ik al had aangelegd (kan er binnenkort nog een paar aan toevoegen ;))

Deze hebben jullie nog niet gezien geloof ik?

raadplaatje3ro8.jpg
 
TEC, ik dacht even dat we deze kist vorige week al hadden gezien in de raadplaatjes. Maar niets is minder waar. De foto toont een product van eigen bodem, de Fokker F.25 "Promotor".
 
Tenk joe!

Gaat 'ie weer. Raadplaat in mini-formaat. Ik laat maar een klein stukje zien van het hele vliegmasjien. De voorbereidingen voor Sinterklaas zijn al begonnen :)

Of in algemeen beschaafd Brabants: wèsdè?

Watisdit13.jpg
 
Ojjo, wat ben je weer snel! Knap gedaan :biertje: Het is inderdaad een Piaggio (Douglas) 149. Het hele plaatje:

_R8G7751_900x600.jpg


De vloer is weer gedweild en geveegd, dus je kunt er zo op ;)
 
Back
Top