Raadplaatjes (eerste ronde)

Dit topic begint een beetje uit de hand te lopen. Bovenaan deze bladzijde had Von Richthofen namelijk de moeilijke Bellanca geraden. Daarna nam Taildragger echter de vloer zonder dat daar een echte reden voor was. TEC probeerde nog de boel te redden maar faalde jammerlijk. MHA roept iets over multitasken, N2024 iets over dogfights en het spel ging vrolijk verder. Mijns inziens heeft echter Von Richthofen nog steeds de vloer, terwijl N2024 net de Zeppelin heeft geraden. Mag ik voorstellen om Von Richthofen alsnog de kans te geven een foto te plaatsen en als die niks heeft, dan N2024?
 
Zeppelin Staaken dan? Ben er eerlijk gezegd niet zo goed in thuis...

Het is inderdaad een Zeppelin Staaken R.III


Dit topic begint een beetje uit de hand te lopen. Bovenaan deze bladzijde had Von Richthofen namelijk de moeilijke Bellanca geraden. Daarna nam Taildragger echter de vloer zonder dat daar een echte reden voor was. TEC probeerde nog de boel te redden maar faalde jammerlijk. MHA roept iets over multitasken, N2024 iets over dogfights en het spel ging vrolijk verder. Mijns inziens heeft echter Von Richthofen nog steeds de vloer, terwijl N2024 net de Zeppelin heeft geraden. Mag ik voorstellen om Von Richthofen alsnog de kans te geven een foto te plaatsen en als die niks heeft, dan N2024?

Lijkt me een goed idee en wel zo eerlijk. Sorry dat ik de vloer heb ingepikt :)
 
Ok, hier komt ie dan. Hij had er al heel ff op gestaan, maar nu in de herhaling.
Wie kent deze...

2yjt1kn.jpg


PS: Overigens was ik inderdaad met een dogfight bezig. Ik weerde mij kranig, maar de opponenten Jupiler, Hertog Jan en Heineken waren gewoonweg te sterk. Net toen het leek alsof ik het onderspit ging delven kwam de altijd betrouwbare K.I.P. Satèh langs om mij te redden. ;)
 
Last edited:
Jongens, ik doe even mee.

Met alle vriendelijkheid die bij dit topic hoort, and what a topic it is, the popularity award of the year, nooit geweten en gerealiseerd dat er zoveel parate kennis op dit board aanwezig is, mag ik wellicht als arbiter optreden en stelling nemen dat Von Richthofen inderdaad the floor had. En dus, met alle respect voor de kenners van het vak, voordat iedereen over elkaar heen valt, hou de spelregels in stand.
Dit topic gaat de annalen van Airwork in als een Mushroom Cloud. Geweldige en inspirerende gegevens uitwisseling. Houden zo, absoluut, iedereen kijkt er met genoegen naar. "White" stelt voor dat Taildragger een en ander wat betreft "the floor" in goede banen blijft leiden.

Nogmaals, geweldig topic, maar laat ieder aan hem/haar beurt komen.

Wie had ooit gedacht dat een plaatje met een strut plank voldoende was om een gedetailleerde omschrijving van het betreffende type te leveren .
Hah, daar kunnen ze bij Airliners.Net nog even aan proeven.

@ Taildragger, wie vloog de B 25 today?

De groeten vanuit het Colours coffee House.

White out.
 
Jongens, ik doe even mee.

Met alle vriendelijkheid die bij dit topic hoort, and what a topic it is, the popularity award of the year, nooit geweten en gerealiseerd dat er zoveel parate kennis op dit board aanwezig is, mag ik wellicht als arbiter optreden en stelling nemen dat Von Richthofen inderdaad the floor had. En dus, met alle respect voor de kenners van het vak, voordat iedereen over elkaar heen valt, hou de spelregels in stand.
Dit topic gaat de annalen van Airwork in als een Mushroom Cloud. Geweldige en inspirerende gegevens uitwisseling. Houden zo, absoluut, iedereen kijkt er met genoegen naar. "White" stelt voor dat Taildragger een en ander wat betreft "the floor" in goede banen blijft leiden.

Nogmaals, geweldig topic, maar laat ieder aan hem/haar beurt komen.

Wie had ooit gedacht dat een plaatje met een strut plank voldoende was om een gedetailleerde omschrijving van het betreffende type te leveren .
Hah, daar kunnen ze bij Airliners.Net nog even aan proeven.

@ Taildragger, wie vloog de B 25 today?

De groeten vanuit het Colours coffee House.

White out.

Ah, Mr. White, so pleased to meet you 'in the flesh' so to say!

Mag ik even om clementie verzoeken, het huis vol visite en Taildragger mag zo meteen gaan koken, maar belooft hier op terug te komen....
De B25 werd 1e run gevlogen door Peter Kuijpers en de 2e run door niemand minder dan Edwin Boshoff himself......
 
Vooralsnog (wat een mooi woord eigenlijk) heeft von Richthofen The Floor. Taildragger geen idee wat het voor vliegtuig is............ wie wel?
 
Glasair moest het natuurlijk zijn..... trouwens leuke site, ben je daar werkzaam?

OK, een nieuwe (hoeveel hebben we er eigenlijk nu al gehad? Het topic heet nog steeds 'eerste ronde'.....

raadplaat.jpg
 
Back
Top