Raadplaatjes (eerste ronde)

Correct,

janetterminal.jpg


172RF floor is yours!
 
Zal niet de floor overnemen, en het is geen raadplaat, maar wilde deze jullie toch niet ontnemen..

WTF?!? lijkt me redelijk op zijn plaats.
 
Last edited:
Nou, na een geslaagde actie in het andere Raadplaat-topic heb ik de smaak te pakken dus ik kaap de vloer. Paar maanden geleden op een Brits vliegveld (lees: openluchtmuseum) geweest en speciaal met de Raadplaat voor ogen foto's gemaakt. Eéntje bleek al een keer aan de orde te zijn geweest (een Percival), maar deze volgens de zoekmachine niet:

picture.php


Vanwege de te googlen registratie heb ik de staart er af gesneden.
 
Tja, je kunt dan wel de registratie wegknippen, maar met zo'n groot Yugoslavisch roundel is het natuurlijk niet zo heel moeilijk zoeken ;) . Dit is een UTVA-66, waar ik wel veel foto's maar verder eigenlijk ook niet zo heel veel zinnigs over op Internet kon vinden. Lijkt me een uitgesproken STOL AOP / Utility type.
 
Jemig, Chaseplane, hoe is het mogelijk! Geheel correct. Gefotografeerd te Biggin Hill, waar je echt staat te kijken van de tientallen kisten die buiten staan in weer en wind.
 
Diana, als je de foto iets verder naar links had afgesneden dan was het een stuk moeilijker geworden. Het voorste stuk (t/m cockpit) lijkt zeer veel op een Cessna Birddog, behalve het landinggear.
 
Back
Top