Prop Strike !

@Bart. Voor een C210 :duh: ging ik toch echt wel ff de auto en startkabels halen.

Een L3 slingerde ik (solo) alleen aan.
Wielblokken, stick naar achteren met voorste seatbelt, mags ON en slingeren maar (achterzijde prop).
 
Begint een beetje een opscheptopic te worden zo van wie heeft wat aangeslingerd. Maar goed ik doe met jullie mee : Ik laat mijne altijd door mijn vriendin aanslingeren, want ik wil daar niet graag een mep van krijgen :biertje:
 
Begint een beetje een opscheptopic te worden zo van wie heeft wat aangeslingerd. Maar goed ik doe met jullie mee : Ik laat mijne altijd door mijn vriendin aanslingeren, want ik wil daar niet graag een mep van krijgen :biertje:

Doe je dat met full thrust of idle :grijns:
 
Begint een beetje een opscheptopic te worden zo van wie heeft wat aangeslingerd. Maar goed ik doe met jullie mee : Ik laat mijne altijd door mijn vriendin aanslingeren, want ik wil daar niet graag een mep van krijgen :biertje:


Kan je daar niet beter de schoonmoeder voor gebruiken??


opscheppen over C210? Waarom vermeld ik dan dat dat mijn domme periode was? Trouwens ik heb de BE90 al proberen aan te slingeren, maar met die losse turbines lukt dat niet zo goed.:biertje:
 
Nou bedoelde met het aanslingeren iets anders maar laat maar zitten. Even een andere vraag, ik zie kortrijk als locatie in je sig staan, werk jij toevallig voor sky-service ?
 
Een van de dingen die ze me op school op het hart drukten, is dat je te allen tijde met je tengels van de prop afblijft (dus ook bij het duwen en trekken van de kist).

Hee TRLOF!!!

Verwende aap:D

Niet overal worden vliegtuigjes met quads en jeep's naar binnen en buiten gesleurd he:p haha

Succes in AMS trouwens :)

Groeten,

Sjorske
 
Back
Top