Poll: FAA training incl. een baan

Poll: FAA training incl. een baan


  • Total voters
    106
Sorry Imo, maar ik begrijp even iets niet:
Je Pitched dit concept hier op het forum, zoekend naar geïnteresseerden...
Dat ben ik dus...
Mijn laatste berichtje hier is bijna een week oud, geen reply.
Mijn PM's zijn al weken oud, geen reply...dit is toch geen selling-an-opportunity?
Op mijn eerste PM van bijna een maand geleden verwijs je me als antwoord naar de site van de school, maar ik wil het van jou horen, een betrouwbare bron...
ik probeer je niet tegen me in het harnas te jagen, maar ik zit te springen om info zodat ik eventueel stappen kan gaan ondernemen...
Dusse...in de pen pls en reply-en!
thnx

Beste N-1,


Ik heb een tijd geleden ook contact gehad met Imo mbt dit topic. Hij heeft mij hierbij altijd zeer netjes geholpen, al heb ik uiteindelijk er toch voor gekozen mijn opleiding in Europa te doen. Dit heeft echter niets met Imo of de vliegschool te maken. De enige reden die ik kan bedenken dat Imo nog geen contact met je heeft opgenomen is tijdsgebrek.
Eventjes geduld is het beste dus!
 
Tijdje stil geweest op dit onderwerp, maar geen nieuws is goed nieuws.
Leerling #3 heeft uiteindelijk besloten niet te gaan en heeft zelf een baan gevonden in Ghana.
Leerling #2 is inmiddels weer weg uit Indonesie, hij heeft een baan gevonden als FO op een Lear Jet. Wacht nog op foto's van hem.
Leerling #4 begint op 01 Juni met zijn Lijntraining.
Leerling #5 is niet aangenomen, hij is gezakt voor zijn aanname toets.
Vond het blijkbaar niet nodig om het een en ander voor te bereiden.
Maar goed, betekent dat er plaats is voor iemand anders.
Het kan een paar maanden duren voordat ik weer wat nieuws hoor.
 
Staat ook geen info op de website van EAA over het vervolg traject...
 
Staat ook geen info op de website van EAA over het vervolg traject...
En dat blijft voorlopig zo.
Zoals eerder gesteld moet het eerst een beproefde route worden.
En er zijn geen garanties. Verknoei je het interview of de schriftelijke test zoals leerling #4 dan hebt je geen baan.
 
Leerling #3 heeft uiteindelijk besloten niet te gaan en heeft zelf een baan gevonden in Ghana.
Het gaat goed met hem, in het begin wat weinig vliegen.
Heeft eindelijk een foto gestuurd;

ghanalet410.jpg
 
Het gaat goed met hem, in het begin wat weinig vliegen.
Heeft eindelijk een foto gestuurd

Off topic; dat is leuk om te zien/lezen dat de heer S. het goed maakt! Aangezien ik ook op die rechterstoel wat uurtjes heb gemaakt. Erg ''amusant'' toestel de Let en uitermate geschikt voor de bush experience.

RR
 
Back
Top